Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt til webshop

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 
Hvis vi selv havde million ideen, havde vi nok valgt ikke at fortælle dig det. :-)
Vil råde dig til selv at finde en ting der interessere dig, så gør det hele processen nemmere. 

Held og lykke.

Nick Svendsen

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 96
Fra  Www.sommer-shop.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 96
Fra  Www.sommer-shop.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med mel er faktisk fin, men jeg kan bare ikke levere så hurtigt.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Lykke:

Jeg har ikke rigtig nogen interesse, men jeg gør det mest bare for at tjene penge.

Så er det lidt forkert at bruge tid på en webshop?, den kræver tid, penge, vedligeholdelse og meget andet. Så hvis man ikke rigtig brænder for det og bare vil tjene penge, så vil man dø hurtigt.

Tjene penge kan man gøre på mange måder, du kan evt blot få et alm. job, også tjener du penge.

Det allerbedste er, hvis du kan finde en passion og kombinere med, for så kører det hele.

Men det er bare mig, jeg håber det lykkes. 

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 96
Fra  Www.sommer-shop.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg er interesset indenfor at lave en webshop, det er en drøm jeg har haft længe men jeg har ikke nogen ide til hvad jeg skal sælge.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Lykke:

Men jeg er interesset indenfor at lave en webshop, det er en drøm jeg har haft længe men jeg har ikke nogen ide til hvad jeg skal sælge.

Du sagde før, at du ingen interesser har ;) Hvis du vil lave en webshop, fordi du vil tjene penge - så glem det, det skal ikke være din eneste grund. Du går simpelthen død i det, da det kræver meget mere end du forestiller dig.

Søg på nettet i forskellige webshops og se om du kan finde nogen produkter, som du synes kunne være sjove og spændende at sælge. Du skal simpelthen ikke forvente, at nogen bare giver dig en ide.

Og ideen med udbringning af mel er jeg sikker på var ironisk ment.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en gennemgående dårlig ide, at starte en webshop, når du har det på den måde.

Jeg ved godt at man alle steder får fortalt hvor uendelig let det er, at tjene penge på en webshop. Fakta er at det for de fleste kun lige nøjagtig løber rundt, en hel del lukker igen inden for det første år (ofte med gæld), mens kun de færreste virkelig tjener gode penge på det.

Du skal som minimum (som flere andre skriver) kaste dig over noget, som du virkelig har en passio for og viden omkring. Ellers bliver det op af bakke det meste af vejen og chancen for succes er stort set ikke til stede.

Det er med dette præcis som med skuespillere og musikere. Dem der har en passion og en gnist for det de laver, er dem som brænder igennem og får succes på den lange bane. Dem der udelukkende gør det for at blive kendt, de får højest rollen som døgnflue eller one hit wonder, hvis der overhovedet er nogen der nogensinde får øje på dem.

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din passion ligger i at lave webshops, hvorfor sætter du så ikke nogle fiktive shops op, og bruger disse i et portfolio til at fremvise dine evner? På denne måde vil du måske kunne få kunder, som har en masse produkter de gerne vil sælge på nettet, men som ikke ved, hvordan de laver webshops, og du har samtidig et job, hvor du laver det du godt kan lide. 

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 96
Fra  Www.sommer-shop.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bare tænke mig et produk, som ikke særlig mange sælger.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt enig at man som minimum skal have en passion for det man sælger, MEN du skal have en passion for at sælge. Du må simpelthen ikke forvente at bare starte en webshop op og så vil det vælte ind med ordre og alt vil være lykke og idyl.
En velfungerende webshop kræver rigtigt meget arbejde og vedligeholdelse og her er jeg enig med hvad nogle af de andre skriver at hvis du bare vil tjene penge, så bliv lønmodtager -det giver dig en fast løn og faste arbejdstider.
Hvis du starter en webshop, skal det være passionen der driver det og hvis du så arbejder hårdt nok og investerer korrekt, ja så kan det være at du MED TIDEN får en god, velkørende webshop der giver et afkast der minder om den du får som lønmodtager.
Hvis du ikke begiver dig ind i det med 110%, så lad vær, for så vil det koste dig alt for mange penge og spildt tid.

Du kan nok ikke forvente at folk vil fortælle dig lige præcis hvad du vil sælge, men find en niche... noget du ikke mener er ret stor konkurrence om... og selvfølgelig noget du selv tror på.
Hvis du bare sælger det de andre gør, så dør din webshop inden for kort tid.
Hvis du mener at det er mangel på bælter med mumintrolde på, jamen så er det da det du skal bygge din webshop på. Ikke prøv at ramme 100% af danmarks befolkning, prøv at ramme 0,1% og bliv deres foretrukne leverandør... hvis du lykkes med dette, har du en god webshop.

Held og lykke :-) 
 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)