Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside-koncept for stor til egen-udvikling

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet på et koncept til en hjemmeside, der umiddelbart virker til at være så stort et projekt - hvis det skal føres ud i livet - at jeg i hvert fald ikke selv (pga ingen erfaring med hjemmeside-udvikling) kan gennemføre udviklingen af hjemmesiden.

Det involver både betalingsfunktioner, løbende indmeldinger fra (forhåbentligt) mange virksomheder samt korrespondance med (forhåbentligvis) mange brugere.

Hvad er problemerne ved at få et firma til at udvikle sit koncept til en hjemmeside? Hvad skal man være opmærksom på?

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En af de helt store fald grupper er jo at din opfattelse af hvad der skal laves og hvad der er "aftalt" meget nemt kan være forskelligt fra leverandørens opfattelse. Specielt inden for software udvikling som jo ikke er en eksakt videnskab.

Så jeg ville lave en god specifikation med kravene. GUI/design oplæg så man nemmere forstår kravene. Kan være smart med delleverancer med prototyper så man ikke opdager de dårlige oplevelser for sent.

Så skal man vist også sikre sig at man får ophavsretten til kildekoden osv., hvis det gælder konsulenter.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)