Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have en blog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger så vil jeg godt have mig en blok. Jeg har en hjemmeside der handler om whisky, men den blog jeg vil lave har absolut intet med whisky at gøre. Er det smarteste at oprette en ny hjemmeside der handler om det jeg godt vil blogge/skrive om eller kan der være en idé i at benytte min nuværende hjemmeside?

Det jeg godt vil blogge om er "gode rabatter" "gode tilbud" - hvis der er nogen der kender en blog der allerede skriver om de emner, så må I da gerne vise mig derhen.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde helt klart lavet en seperat og ny side - Emnerne variere så meget at jeg ikke syntes de skal kombineres, tvivler på det vil fungere godt. 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt klart have et nyt domæne - De to ting har jo ingen ting med hinanden at gøre.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver, er et nyt domæne den bedste ide. Det skal helt klart være adskilt fra hinanden.

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar - det var også det jeg regnede med. Ville bare lige være sikker på at der ikke var noget jeg ikke lige havde tænkt på

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du havde et par gode råd til unge/studerende ville jeg da gerne slå et gæsteindlæg op på studieøkonomi for dig, det kunne være noget i stil med "5 ting jeg ville have gjort bedre da jeg var 18" -så kan du linke til din egen nye blog og måske få et par nye læsere. Send mig endeligt en besked hvis det har interesse :-)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

det er svært at skive noget andet end de andre siger :) 

men mht det du vil skrive om, kan jeg sige jeg ikke har set en blog der skriver om de emner... jo nogengange skriver de at der er tilbud her og der men ikke hele tiden.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)