Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg som trådstarter selv har løst og vil slette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg ved, at der findes en masse gratis regnskabsprogrammer, men jeg har alligevel valgt at bogføre i Excel...

Jeg har prøvet at strikke et regne ark sammen ved brug af excels funktioner og VBA.

Jeg er ikke så sikker på regnskabsområdet, så jeg vil være rigtig glad hvis du vil bruge 5-10 min. på at kigge programmet igennem for fejl og evt. mangler.

Det er letoverskueligt og regnearket indeholder i alt 3 ark: Kasseklade, Kontoplan og resultatopgørelse.

Det eneste du skal udfylde er de orange felter i kassekladen, så holder programmet selv styr på hvad der står på de forskellige konti og udfører en resultatsopgørelse. Momsregnskabet fremgår hele tiden i højre side af kassekladen med mellemregninger, så det let kan overskues.

Jeg ønsker især at du er opmærksomme på fortegn i kontoplanen og resultatopgørelsen.

Jeg håber, at du vil tage dig et par minutter til at kigge regnskabsprogrammet igennem, så det kan blive rettet til.
Så snart jeg er opmærksom på evt. fejl, retter jeg programmet til og udgiver en endelig version gratis.

HUSK AT ACCEPTERE MACROER - Ingen virus.
Programmet skulle gerne virke i Excel 2003, 2007, 2010 og 2013 på Windows og Mac.

Excelfilen kunne ikke uploades her på Amino, så her er et direkte download link: Klik her

Dbh
Mathias

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 54
Fra  Erhvervslearn Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias 

Dit link virker ikke. 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Tak for dit svar.

Jeg har slettet filen fra domænet og prøvede også at slette indlæget igen.

Grundet er, at jeg hellere vil bogføre i Dinero, og derfor ikke vil spilde folks tid med at give feedback :)

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har rette i overskriften så og håber ok - og jeg tror ikke du fortryder et regnskabsprogram, uanset hvor godt excel måtte være til mange ting.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)