Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros + Hjælp til Adsense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har websitet www.nummerpladebetydning.dk 

Der kommer løbene indhold hele tiden. Er der evt. nogen der kan komme med nogle ideer til hvordan den kan forbedres?

Jeg mangler også lidt hjælp til Adsense. Det er en affiliate siden, som skal indeholde reklamer fra Adsense. Jeg kan dog ikke få den godkendt endnu. er der nogen som ved hvor meget indhold der skal være for at den kan blive godkendt?

Tak på forhånd!

Alexander Rasmussen

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander.

Hvis det er du skal være sikker på hvad der er galt, så bliver du nød til at læse deres retningslinjer. Ja den liste er lang og kedsommelig. Men der er sku ingen gennemveje her.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke godkendt til AdSense???

Da jeg startede, oprettede man bare en konto og fulgte deres retningslinjer.

Har du besked om, hvorfor du ikke er godkendt?

Det ser ikke ud til, at der er noget galt med din side ift. AdSense.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De bliver ved at sige at der ikke er tilstrækkeligt med indhold .. Det er det som jeg ikke forstår. For hvor meget skal der stå?

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Et gæt: din forside er alt for tynd og den har kun til formål at få folk til at klikke videre til undersiderne. Den slags sider hader google, da de som regel kun har til hensigt at sænke enkeltsidefrekvensen, eller med andre ord: at manipulere med en af de værdier google måler på.

Flyt informationen om nummerpladerne til forsiden under billederne i stedet for læs mere linket og slet de små undersider. På den måde skaber du en forside med værdi, som google vil værdsætte.

Alternativt skal du arbejde med din forside, så den i sig selv bidrager med værdi i form af information (billeder, tekst, video m.m.).

---

Kort sagt: Det handler ikke om antal sider, men om sider der bidrager med værdi (i googles optik).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)