Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken vej skal min fodbold sparkes for at komme i mål ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ideén og målet er, at der indenfor nogle få år ville "min-brand" fodbold blive solgt overalt i Europa.
Jeg er klar over målet, men er lidt forvirret over hvilken vej kan føre min drøm sikkert og hurtigt i mål.
Der er desværre i Danmark ikke rigtige "selvstændig" sportsbutikker, som ofte er nemmere at sælge til.

Min plan er ganske enkelt give 3-6 fodbold væk og lad brugerne udtale om dem og så oprette en hjemmeside med deres kommentar, billeder mv.

Jeg vil i starten have et meget lille lager af fodbolde og vil sælge direkte til fodboldspiller/end user.

Hvordan kan jeg nemt komme i kontakt med mine køber ? . Jeg kan ikke rigtig gennemskue om folk/klubber/skoler køber fodbold via webshop eller om de helt køber den fra en fysisk butik.

Logikken siger, at jeg burde starte med sælge via webshop, men ved desværre ikke hvordan jeg skal finde ud af online "køber-mængde"

Hvad synes I om min ide og hvilken vej er mest logisk at vælge ?

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan huske min skole købte dem ven en forhandler! men det er nu mange år siden... kunne godt tænke mig at hvis skoler ikke har en aftale med en forhandler at de bare køber det hvor det er billigst, siden skoler jo ikke altid har de fleste penge :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 23
Fra  René Blidegaard Kommunikation Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også du har gjort et par andre forvirret, i hvert fald mig. 

Måden afhænger i høj grad af hvilken type fodbold det er. Er det noget du har fået speciallavet eller er det bare er masse produceret du ligger inde med?

Hvilken kvalitet og prisleje ligger det i?

Tror helt sikkert det er rigtigt at give nogle bolde væk, da fodboldbolde ofte bliver købt i klubber pga. deres varemærke, især nike, adidas, puma osv, og derudover også Select herhjemme.

De fleste lokale klubber, formoder jeg, køber igennem deres lokale sportsbutik, kæde eller ej. Ofte har de nogle aftaler med dem på nogen støvler, tøj, osv., så støtter de lokalt, og på den måde skaber lidt vækst.  

Det er fint at have en hjemmeside, men folk skal jo også ledes hen på den. Tag ud på sommerens fodboldskoler, kontakt nogle trænere og klubber, få fat i en superliga spiller of få den testet. Der er mange muligheder, men det hele afhænger af boldens kvalitet. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 26
Fra  SETA Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at del idéen inde på bold.dk - der er mange fodboldnørder samlet i deres snakkeforum :)

-Træt af administrative tidsrøvere? -Brug for hjælp til bogføring eller økonomistyring? Kontakt SETA i dag - info@seta.dk

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ideen er lidt for bredt og der er derfor nødvendigt med en lille begrænsning af målgruppen.

Fodbold design/mønster ville være min(unik) og være målrettet børn som kan hygge sig hjemme.
Der er tale om blød-stof fodbold som man kan ramme hinanden med uden det gøre ondt.

Anden fordel er underboen slipper for høre dripple lyd hele dagen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)