Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalings løsning er anvendelig for mig?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge noget betaling system til min kommende webshop men det er jo efterhånden en jungle at finde rundt i så tænkte at i kunne give mig nogle råd og vejledning :)

Tankerne går lige pt på følgende:

Ewire (deres "gratis version kræver den at køber skal lave et login eller kan man lave gæstebetaling?)

Epay

Quickpay

Skrill (tidl moneybookers)

Paypal.

Jeg har hørt noget om at hvis kunden har et visa dankort så kan en evt indløser/gateway vælge at indløse på visa delen og ikke dankort delen og dermed undgå Nets/Teller. Er dette korrekt?

Mvh

Kevin

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun hjælpe dig med ewire. Den gratis version din nævner,gætter jeg på er privat versionen. Den mener jeg at brugerne selv skal have en ewire konto for at kunne købe igennem. Bestiller du erhvervs versionen i light eller Pro, så skal dine kunder ikke have en konto for at købe. 

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke så meget om betalingsløsninger, så der kan jeg ikke hjælpe…
Ved bare at hvis du er en dansk Web-shop, //BØR// du have mulighed for at tage DK-kort. Jeg ville personligt aldrig handle på en side der kun tilbød pay-pal ol. På mig virker det useriøst, på grænsen af //måske// at være en svindelside.
Ved godt at nets er dyr og tung at danse med, men tror det vil give pote i den anden ende.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede selv med ewire. Det koster 400 kr i opstart og et gebyr pr transaktion. Det indeholder dankort, visa og MasterCard - og helt ok at starte med.

Jeg skiftede over til epay og nets da der kom flere salg igennem. For i ewire er der 3D Secure som er lidt bøvlet - hvor kunder skal uploadet passbillede for at dokumentere hvem de er.

Nu har jeg indløsningsaftaler hos nets og bruger epay som gate.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at få svar allerede! 

KS71: Det er mig der har formuleret mig forkert da jeg mente erhverv version i light :)

Paw Jeppesen: Men hvis jeg har mulighed for at hæve på visa delen på et visa/dankort kommer det så ik ud på et? I den branche jeg planlægger at komme ind i er det meget normalt at betale med Paypal osv.

Martin Olsen: Ja det lyder godt nok bøvlet med at skulle uploade billeder bare for at få lov til at betale for sin vare. Det må jeg lige undersøge nærmere

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevinff:

Fedt at få svar allerede! 

KS71: Det er mig der har formuleret mig forkert da jeg mente erhverv version i light :)

Paw Jeppesen: Men hvis jeg har mulighed for at hæve på visa delen på et visa/dankort kommer det så ik ud på et? I den branche jeg planlægger at komme ind i er det meget normalt at betale med Paypal osv.

Martin Olsen: Ja det lyder godt nok bøvlet med at skulle uploade billeder bare for at få lov til at betale for sin vare. Det må jeg lige undersøge nærmere

Til det med uplodning af pasfoto, er det seneste tiltag at man skal validere sig med en sms man får og skal taste en kode. Dog kan man ringe til dem og så fjerner de det for dig, så kunden ikke skal alt det der fis ;)

Mvh Lasse

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke:
Til det med uplodning af pasfoto, er det seneste tiltag at man skal validere sig med en sms man får og skal taste en kode. Dog kan man ringe til dem og så fjerner de det for dig, så kunden ikke skal alt det der fis ;)

Er det som standart med fra starten ? Jeg troede et var en funktion man selv kunne slå fra eller til.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Slagelse
Tilmeldt 24. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan få fjernet alt det åndsvage "securtiy" pjat hos Ewire, så man blot taster kortnummer, dato osv som hos andre. Dog skal kunden afkrydse at acceptere deres betingelser.

Hvad værre er, er at Ewire også lige sniger et gebyr på til kunden på min. 1.3% ved bla. MasterCard. Det er superfrækt, da butikken jo i forvejen også opkræves et højt gebyr. Det koster dyrt på konverteringer og omdømme!

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Hvad værre er, er at Ewire også lige sniger et gebyr på til kunden på min. 1.3% ved bla. MasterCard

Hej Kim.

Det lyder godt nok voldsomt og som noget som højst tænkeligt ville kunne skræmme kunder væk. Det kan da godt være jeg skal se på andre løsninger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Jeg har rigtig god erfaring med PayPal både i DK, NO og S. Folk acceptere det og det virker.
mvh
Thomas
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)