Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg opsætte en grossist webshop på WP side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg mangler nogle få småjusteringer på min webside før at den er klar... én af de ting jeg virkelig godt kunne tænke mig, og som kunne gøre det meget lettere for virksomheder i Danmark og udlandet som ønsker at købe vores produkter, er en webshop KUN for virksomheder. Evt. med integreret mulighed for 30% down payment ved større ordrer som skal bestilles direkte hos fabrikken og transporteres til den pågældende kunde.

Men kan det lade sig gøre at opsætte en lille shop med et kundelogin for de virksomheder der registreres som kunder med CVR, hvor de kan bestille henholdsvis 1 colli, mix-colli osv, samt nogle shipping muligheder til afkrydsning således at vægten eller volumen på ordren bliver udregnet direkte på skærmen efter hvor det skal hen og hvad det fylder?

Er det helt galt eller kan det lade sig gøre på en WordPress side? Har en webshop til privatkunder (presta) som ikke ligger i forbindelse med websiden, men synes bestemt det bedste ville være at have en shop direkte på egen side. 

Håber nogen kan svare mig på dette eller komme med en brugbar idé.

:)

Mvh 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt lade sig gøre med WordPress, f.eks. med Woocommerce som webshop-plugin.

Der kan man indstille at det er obligatorisk at logge ind før man kan handle.
og du styrer jo selv, hvem der skal have login.

Der findes forskellige moduler, f.eks. også med rabatmuligheder.

WordPress med Woocommerce er ikke særligt velegnet til shops med mange produkter,
her ville jeg vælge andre systemer.....

Hvis du har brug for hjælp til opsætning af shoppen, kan jeg sagtens hjælpe dig, men er du i forvejen fortrolig med WordPress
og hjemmesider, kan du sagtens selv opsætte systemet. Det er først nødvendig med hjælp, når du vil modificere moduler og plugins. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Jeg har pt. kun ca. 16 produkter så det skal være en meget simpel shop. Jeg kender WP rimeligt men har da en jeg ringer til i ny og næ når jeg sidder fast i et problem. Han er bare ikke særlig tilgængelig for tiden pga. skoleprojekt, og dette respekterer jeg fuldt ud. 

Jeg vil meget gerne have din hjælp... men må jeg ringe dig op først evt?

MVh Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis andre har indput til hvordan dette kunne gøres hører jeg gerne fra jer.

:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du kan nok godt lave en ok løsning i wordpress men det vil nok ikke være optimalt i forhold til andre systemer men er blot fornemmelse. Har kun lavet tilsvarende setup i Magento og det spiller :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer.

Ok - vil du så evt. råde mig til at lave en særskilt webshop med kundelogin som jeg blot linker til fra WP siden?

Det er lidt svært at få styr på de tanker jeg gør mig omkring dette. 

Mvh 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)