Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting søges til erotisk materiale

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer :)

Jeg søger en stabil og etableret hosting-udbyder, til et større site med erotiske noveller. Der er også små billeder (thumbs) men de fleste af disse hostes andetsteds.

Efter lang tids søgen, havde jeg egentlig besluttet mig for webhosting.dk's Pro/Erhverv -løsning , som lignede lige det jeg havde brug for,  indtil jeg opdagede, at de ikke tillader erotisk materiale :(

Mit site er 10 år gammelt, har ca 20.000 daglige besøgende, og er en velkørende og optimeret Wordpress-installation. Faktisk to, da jeg har fordelt det på to domæner, som pt. hostes hhv. af Unoeuro og Meebox (disse er derfor ikke i spil som mulige løsninger).

Alle input modtages med tak - også fra udbydere. Jeg er dog klart mest interesseret i noget som ligner det setup fra webhosting.dk som jeg har linket til ovenfor. Jeg har desværre ikke evner til VPS og lign.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak en snak med Ronnie fra connspire.com... :)

Ronnie@connspire.com

Han kan med garanti hjælpe dig :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at CoMaSys tillader erotisk indhold på deres servere. Ellers ville jeg nok kigge i retning af en VPS eller Cloud - der burde der være lidt mere frie forhold.

- Emil

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for budene, såvel public som PB :)

Jeg kigger nærmere på mulighederne, og vil besvare indkomne PB'er senere i dag/ i morgen.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Det er tilladt på Meebox Pro servere at hoste erotisk materiale :)

best regards

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos os er det også kun loven der sætter grænserne.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

VPS Pro Support:
Hos os er det også kun loven der sætter grænserne.

Det lyder godt.  Og jeres løsninger ser da utroligt godt ud!

Men helt basis: hvad skal man selv gøre, for at få sådan en løsning op at køre? Her tænker jeg på installation af diverse software, så man når dertil hvor man har et kontrolpanel, FTP-adgang, en database samt PHPMyAdmin, etc.?

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim, vi har mulighed for at hjælpe med det praktiske hvis du skriver til support@vpspro.dk

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim J. Nielsen:

VPS Pro Support:
Hos os er det også kun loven der sætter grænserne.

Det lyder godt.  Og jeres løsninger ser da utroligt godt ud!

Men helt basis: hvad skal man selv gøre, for at få sådan en løsning op at køre? Her tænker jeg på installation af diverse software, så man når dertil hvor man har et kontrolpanel, FTP-adgang, en database samt PHPMyAdmin, etc.?

Problemet ved at have en VPS, er at hvis man ikke har styr på det selv, ender man oftest ud med en løsning, hvor ting måske virker, men sikkerheden kan være ufattelig dårlig, eller ikke køre optimalt overhovedet, hvilket kan resultere i at løsningen kommer til at koste en del mere end godt er.

Forstået på den måde, enten udnytter man ikke resourcerne godt nok grundet af fejlopsætning, hvilket gør man 'spilder' sin hardware væk, eller at du skal ud og købe dig til managed support og vedligeholdelse (Sikkerhed, opdateringer, etc. etc).

På nuværende tidspunkt, og hvad du skriver i dit første indlæg, tror jeg 'desværre' at en VPS løsning vil ende op med at være alt for dyr, eller skabe for mange hovedpiner som ikke behøves.

Jeg er sikker på, at ved korrekt opsætning af caching (WP Super Cache e.g.), (kan se siden nuværende bruger W3 Total Cache, med en dårlig konfiguration, hvilket gør siden langsom igen) - som vil spare dine resourcer en hel del, så vil din side sagtens kunne køre på en shared hosting løsning, hvor du ikke skal tænke over overvågning og vedligeholdelse af systemerne etc.

Bare mine 10 øre :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Jeg er helt med :) og er da også i fuld gang med at installere Super cache efter dine anvisninger. Dog ærgrer det mig lidt, at du skriver at jeg aktuelt benytter Total cache, og at den er dårligt konfigureret. Jeg bruger Hyper cache, og den er altså korrekt konfigureret.

Mine sites kører udmærket på de nuværende hosts, Meebox og Unoeuro, med undtagelse af visse perioder med mange besøgende, så man kan sige, at selvom jeg lige nu ikke har et akut behov for flere ressourcer, så er jeg på udkig efter en fremtidig langsigtet løsning, hvor mine sites gerne skulle kunne vokse sig endnu større.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)