Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Argh kom til at købe Plus abonnement. Hvad skal jeg med det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og læser på virksomhedsbørsen uden at være logget ind så jeg går til toppen af siden og logger ind og trykker herefter på køb plus abonnement

Ruller ned på siden og trykker kontakt annoncør. Finder så ud af det var VIP jeg skulle have købt. 

Hvorfor er der overhovedet denne dobbelt medlemsskab opkrævning? plus og vip? og hvorfor er knappen til køb af plus, overhovedet på sider i virksomhedsbørsen?

Ja jeg har selv lavet fejlen og jeg burde have tjekket det før jeg fik købt. men... 

Så tillykke med min donation. Har fravalgt VIP for det er lidt mange penge for mig for at skrive et enkelt brev på noget der kan være enten solgt eller ikke så interessant som man havde troet 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke rent faktisk sådan at plus købt online må ha samme 14 dages fortrydelse som alt andet online køb - det ville jeg vel tro . Meningen er næppe at nogen skal være bondefanget uanset egen fejl, men at plus skal være en glæde og der er jo ganske mange muligheder ud over den du søgte via plus - skriv til support@amino.dk og se om ikke du kan slippe pænt ud igen hvis det var rent fejlkøb

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Når varen er digital og i princippet, taget i brug ved leverering så er der vel ikke fortrydelsesret?

Jeg overlever nok de 99 kroner i velkomst tilbuddet men mener stadig de plus knapper og flash bør HELT FJERNES fra sider i virksomhedsbørsen Fordi et plus abonnement ikke gør noget for dig i den forbindelse

Nu kunne jeg så vælge at købe vip for 500 men har fravalgt det.

Hvilke muligheder tænker du på John Hannover? kan kun se umiddelbar fordel i freelance hvis man skulle søge eller tilbyde opgaver

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)