Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Lev. af træpiller -unge iværksætter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer...

Jeg er 20 år og min drøm er at blive iværksætter. Jeg har tænkt mig at starte ud med at sælge træpiller i lokalområdet så jeg kan øve mine købmands "skills". Blot en lille introduktion, nu til sagen så i ikke falder af tråden....

- Søger nogle Leverandører fra udlandet som fx Tyskland, Polen eller Sverige. Har tænkt meget over at købe gennem alibaba, men ved ikke om det er troværdige mennesker man har at gøre med når det kommer til produktet og når man skal lave handlen.

- Har også tænkt over at finde et produkt som allerede er på markedet og kontakte dem?

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig igennem dette da jeg har siddet fast og tænkt meget over dette i et stykke tid, har nemlig lige fået sparet penge op og det ville være lit surt hvis jeg mistede dem da det har taget mig lang tid

Mvh. Morten M. Kristoffersen - 27 57 91 16

God dag og held og lykke til jer alle sammen derude :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Hvis du stadig søger en leverandør så har jeg egen produktion af træpiller i 6mm, beliggende i Europa.

Du skal være velkommen til at kontakte mig

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende mig en mail så skal jeg sætte dig i forbindelse, med dem jeg handler med her i LT, de har alt inden for brændsel, og i rigtig god kvalitet.

pcbandholm@yahoo.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. 

Hermed lidt uddybende information om hvad jeg kan tilbyde dig.

Jeg vil prøve og komme med et godt tilbud, hvis du er seriøst interesseret i at blive sælger af træpiller, så kan prisen forhandles til at blive endnu bedre.

Jeg kan tilbyde dig klinisk testet kvalitets træpiller produceret i Irland til en super stærk pris. Kun fra 1150 Kr. Ex. Moms.

Deres høje brandeværdi og kvalitet fåes ikke bedre til prisen. Træpillernes vand og aske indhold er utrolig lavt og disse træpiller må anses at være sunde for dit fyrs/pilleovns forbrænding, afgiver ingen skidt og slagger og minimalt med aske.

- Træpillerne er 6 mm og tilbydes i disse træsorter:  Gran, Eg og Bøg

- Der skal min. bestilles en container på 26 tons af 26 paller.

- Leveres I 15 kg. sække på paller - Fragtfrit.

- 100% organisk produkt, høj brændeværdi, lav aske spild og lav fugtighed.

- Inspektion forestages af SGS og Phytosanitary inspection i England inden afskibning.

- Leveringstiden er ca. 16 dage, sendes med container skib hvorefter det køres med lastbil til destination. Ønskes det at chaufføren læsser af med truck, koster det 2000kr ekstra.

- Betaling foregår via bank 50% forud og 50% når du har modtaget alle papirer, samt kontrol og inspection fra speditøren at din container er losset og skibet er på vej. Fuld track and trace og forsikring på sendingen.

- Maj engro pris: Fra 1150 Kr ex. moms. Leveret til kantstenen til hele Danmark og brofaste øer. +2000 kr for tømning med truck. Fragt til andre steder herudover, skal udregnes nærmere.

- Fortrydes købet efter første eller hele betalingen trækkes der 10% I omkostninger + dækning af returfragt.

- Ved storkøb over 104 tons tilbydes der rabat.

Træpille Info:

Gran:

Pris: 1250 Kr. Ex. Moms.

Str. 6mm

Længde: 8-50 mm

Brændeværdi: 4845 Kcal/kg - 20.22 MJ/kg – 5,6 KwH/kg

Vandindhold: Under 7%

Aske indhold: 0,06%

Slaggerdannelse: 0

 

Eg & Bøg:

Pris: 1150 Kr. Ex. Moms

Str. 6mm

Længde: 10-30 mm

Brændeværdi: 4420 Kcal/kg – 18,45 MJ/kg - 5,14 KwH/kg

Vandindhold: Under 5%

Aske indhold: 0,61%

Slaggerdannelse: 0

 

Ordre procedure: Venligst oplys følgende information for at bestille.

1. Træ type:

2. Mængde i tons: (Min. 26 tons og kun hele læs).

3. Købers navn, moms nummer, kontakt person på modtageren af faktura, email, tlf. Og leverings adresse:

4. Vores chauffør læsser af med truck +2000 Kr. Eller læsser du selv af:

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)