Hej Aminoer, Jeg skriver dette debat indlæg, da jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal håndtere en situation, der er opstået med en kunde. Lad mig starte fra begyndelsen. Da min samarbejdspartner og jeg, indså at dette ville tage længere tid end forventet, meddelte vi det til kunden, som var stærkt utilfreds, og ikke kunne forstår hvorfor, at vi ikke kunne have siden klar, til den aftalte deadline. Herefter gav kunden besked om, at vi så måtte udsætte projektet til foråret 2014, hvilket var helt iorden med os, da vi så ville have god tid, til at oprette alle produkterne. Før nu (5 måneder efter), da kunden skrev til mig den anden dag, at nu måtte vi se at få projektet færdig, dog havde han nogle ændringer. Jeg svarede ham, at det kunne vi godt klare, dog ville siden ikke kunne blive færdig til d.01/04-2014, pga. alt det info der skulle oprettes på siden (ca. 600 undersider, med hver deres info), og fordi at jeg lige pt. har 4 andre projekter kørende, som først skal afsluttes. - Dette var han ikke tilfreds med, da han synes det var for dårligt at han skulle vente, pga. de andre jobs/projekter som skal færdiggøres først, og igen ikke forstod hvorfor det kunne tage så lang tid, at oprette/indesætte alt det data på siden. For at være ærlig, så ved jeg ikke hvordan jeg skal håndtere denne situation, da jeg aldrig har været udsat for en utilfreds kunde før :( Jeg ser frem til jeres svar, og på forhånd tak. |
Det skal lige siges, at kunden ikke har betalt noget endnu - Selvom han både har fået visitkort, samt logo.