Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjlæp til adwords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Heh Alle aminoer.

Jeg er lige et lille spørgsmål til Adwords som jeg håber i kan hjælpe med.

Vi handler med negleprodukter (bl.a.) som vi er ved at ave adwords til.

Nogle af vores produkter har forskellige navne til det samme produkt, eks dottiong pen, som også lades for dotting tool.

Mit spørgsmål er så:

Katagori: Negle redskaber

Annocegruppe: Dotting Pen

Søgeord: Dotting pen, dotting tool, køb dotting pen, køb dotting tool osv. 

Annoncer:

1) Køb Dotting pen på Webe.dk   bla bla bla

2) Køb dotting tool på Webe.dk bla bla bla.

Hvis opsætningen ser sådan ud, kan google så selv regne ud at den skal vise annonce 2, hvis kunde søger på ordet "dotting tool"? Og vise annonce 1 hvis kunde søger på "dotting oen".

Vi kunne jo selvfølgelig lave en annoncegruppe til hver betegnelse 8altså i gruppe til dotting tool og en anden gruppe til dotting pen. 

Men dette vil gøre vores iforvejen meget store projekt endnu større - og tid koster jo penge....

Håber i kan hjælpe os:-)

Mvh

Maria og Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det skulle der ikke være nogle problemer i. Da det jo er inde under hver annocegruppe i tilknytter søgeord. Ellers ville der ikke rigtig være nogle fidus i det Smile

Kim

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria & Kristian,

Svaret er nej Smile

Annoncevarianter er til for at teste 2 eller flere målrettede annoncer for annoncegruppen, for at finde ud af hvilken annonce der performer bedst.

Hvis der er tilstrækkeligt mange der søger på både Dotting pen og Dotting tool, så bør I oprette en annoncegruppe for hver udtrykkene.

Alternativt kan I bruge Dynamisk søgeordsindsættelse, som i stedet for annonceteksten viser det søgeord der er blevet søgt på. Der kan dog være flere tilfælde hvor den Dynamiske søgeordsindsættelse ikke træder i kraft, så det er nok en god idé at læse om hvordan det fungerer inden I kaster jer ud i at bruge det i alle jeres annoncer Smile

AdWords handler dog om at lave målrettet markedsføring, jo mere målrettet og relevant jeres annoncering er jo højere kvalitet, placeringer og lavere klikpriser vil I opnå og i sidste ende vil I også sælge flere produkter til lavere annonceringsomkostninger. Så jeg vil på det kraftigste anbefale jer at bruge den tid det tager for at sætte det så målrettet op som muligt.

For at det ikke skal blive en for stor mundfuld så kan man jo bare gøre det løbende. Sætte det hele lidt bredt op og udbygge det i takt med at I kan se hvilke søgeord og produkter I tjener mest på.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)