Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics på Prestashop - gratis eller betalt modul?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Verki Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har netop startet lavet en webshop med prestashop. Jeg vil rigtig gerne installere Google Analytics og har bl.a. fundet online tutorials på Youtube. Desværre kan jeg ikke finde G-Analytics, som på videoen. Når jeg søger under moduler, finder jeg blot f.eks. en addon der hedder SEO til google, der koster 134 £. Søger jeg under addons fra prestashop, kommer jeg til denne side http://addons.prestashop.com/en/search?search_query=ganalytics 

der tilbyder mig noget med G-analytics til 120 Euro. Jeg forestiller mig at det der er sket er, at Prestahop har fundet ud af at man kan kræve penge for at folk installerer et G-analytics modul på deres hjemmeside, hvor det tidligere har været gratis (?)

Jeg har ladet mig fortælle, at UAkoden fra G-analytics skal sættes ind i headeren på  ens hjemmeside, for at fungere. Er det dét der er tilgangen til at få det op at køre mon? Her er mit spørgsmål så- Hvordan kommer jeg ind i headeren på en side i Prestashop?

Som i sikkert kan høre, taler jeg, som jeg har forstand til, men jeg vil være meget taknemlig, hvis nogen kan pege mig i den rigtige retning.

De bedste hilsner

Mariann 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)