Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Perspektiv på stress på arbejdspladsen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige skrevet  et nyt indlæg om stress på arbejdspladsen og privat på min blog med link til relevante ressourcer. Da jeg ved at mange oplever denne problematik på arbejdspladsen, som arbejdsgiver eller ansat. Så  jeg har lige lagt et link, som i kan kikke på, hvis i mangler viden til at komme videre med denne problematik eller forebygge stress.  http://piahcoaching.wordpress.com/2014/03/12/perspektiv-pa-stress-hvordan-handtere-du-stress-i-dine-omgivelser/   Da det er første gang jeg ligger et indlæg op, så håber jeg har placeret på det rette sted.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sikkert et fint skriv du har begået der, men hvorfor har du ikke delt det bare lidt op i afsnit?

Jeg fik ikke læst det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Egentligt var indlæg tænkt som en slags indledning til temaet. Jeg forstår godt, hvad du mener at midt i alle de gode guldkorn har jeg glemt alt om læsbarheden. Jeg vil rette til med afsnit. 

Fra Assens
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt og relevant det du har skrevet i bloggen. Jeg har selv lært teori om stress i psykologi timer om at den "gode stress", for ja det er ok at blive holdt igang i hverdagen og blive lidt stresset engang imellem uden at der sker noget - men jeg tror helt sikkert det er en god ide at lave forebyggende ting på arbejdspladsen og i privatlivet for at undgå at blive syg af stress.

Pernille

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for kommentaren. Nu er det jo helt tilbage i marts, at jeg skrev dette indlæg. Jeg har netop skrevet endnu et indlæg om håndtering af stress, og så har jeg lavet en ny blog med mulighed for meditationøvelser, som er til fri afbenyttelse. Smile

Fra Assens
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et emne der altid er relevant at få fokus på. Hvad er navnet på din nye blog ? - det lyder rigtig spændende og nyttigt :-)

Mvh.

Pernille

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)