Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tænker i? om ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har et for et par dage siden lancerede min nye webshop: www.Tabii.dk  

- Hvad tænker i om siden?

Men det som egentlig er mit spørgsmål, hvordan kan jeg optimere siden, så jeg kommer til at lægge højere på google?

Venlig Hilsen,

Bailey 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg så, var beskeden "Tilmed dig vores nyhedsbrev", som blev vist flere gang, efter jeg havde lukket det ned. Det syntes jeg var ret irriterende. Måske du skulle gemme det lidt væk, feks i et link et sted på siden. Ellers pænt design syntes jeg.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bailey.

En fin hjemmeside.

Hvis det er du ønsker at få den højere op på google, så skal du måske overveje at skrive tekst på hjemmesiden. Der står næsten intet, selv om du har en del produkter. En unik og god og fyldig beskrivelse vil gøre en hel del. 

En god intern linkstruktur samt linkbuilding.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Rejseblokken Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger også: Mere tekst! Og så et godt råd: Det er utrygt at klikke på 'om os' og så bare få at vide, at det er en del af Homepage Network, for hvad er det? Hvem er I? Navne og ansigter på, tak. Mvh Karen, Rejseblokken

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Første jeg bliver mødt af, er en tekstboks hvor der intet står, og så muligheden for at indtaste en email adresse, men blank popup.

Hvilket i øvrigt irriterede mig lidt, da jeg gerne selv vil bestemme om jeg har lyst til at tilmelde mig nyhedsbrevet. 

Ellers meget fint layout nemt og overskueligt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)