Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min Wordpress webside er for langsom. nogle eksperter som kan hjælpe?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

jeg er selvstændig fotograf og har en hjemmeside som jeg synes køre forlangsomt. jeg har optimeret billederne i rigtige str. men forstår stadig ikke hvorfor den er langsom. kan det være min hosting??

nogle eksperter i wordpress som vil hjælpe?  

tak på forhånd :-) 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Pyha, der er mange ting at gå i gang med: LINK

Kan du selv løse noget af det?

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg burde kunne klare noget selv hvis der var en som ville hjælpe mig lidt på vej. 

jeg er rimelig teknisk anlagt. :-) 

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

her er lige link til siden så i fri for at gå ind på min profil for at finde den: www.rblphoto.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal tage et kig på W3 Total Cache, du vil komme rigtig langt hvis du forstår at bruge det rigtigt.

Mange af de anbefalinger der er i ovenstående link til Google, vil du kunne rette med det plugin, dete r dog bare ikke plug and play, da det har rigtig mange indstillinger og ting man kan skrue på så det er bedst muligt for netop din hjemmeside.

Du kan også tage et kig på http://kim-tetzlaff.dk/hastighedsoptimering hvor du vil finde en masse tips til hvad du skal se på, hvad du kan gøre mm både på den side, men også i blogindlæg på kim-tetzlaff.dk

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine billeder er alt for store til webbrug.

Der er et enkelt på forsiden der fylder 1,1 MB og mange på 200 -> 500KB.

Mange af dem har en opløsning på mere 3000 pixel.

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret! 


men men men, jeg kender godt disse plugin men jeg forstår nok ikke at bruge dem ordenligt da jeg ikke synes det har givet nogle effekt..  

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Dine billeder er alt for store til webbrug.

Der er et enkelt på forsiden der fylder 1,1 MB og mange på 200 -> 500KB.

Mange af dem har en opløsning på mere 3000 pixel.

Hva ville du foreslå af str. jeg vil ikke gå på kompromi med kvaliteten af billederne så hvad er en passende str.? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bruus larsen:
men men men, jeg kender godt disse plugin men jeg forstår nok ikke at bruge dem ordenligt da jeg ikke synes det har givet nogle effekt..
Nej det er jo vigtigt for at man kan bruge dem :)

Men ud over det, komprimere du dine billeder korrekt, og selvfølgelig laver dem i den rette størrelse, så vil du opleve at det ikke tager 20 sekunder at loade hele dit sites forside. Husk på 8mb er utrolig meget at skulle hente for bare at se en hjemmeside, hvad enten det er en foto hjemmeside eller andet. 

et skud ville være du vil kunne få dit site til at loade på under 2 sekunder, hvis du følger de tips jeg har på min side, men også bruger W3 Total Cache og dens forskellige funktioner. fx minify, page caching, CDN, browser caching i dit tilfælde.

MVh Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bruus larsen:

Karsten Sønderup Hansen:

Dine billeder er alt for store til webbrug.

Der er et enkelt på forsiden der fylder 1,1 MB og mange på 200 -> 500KB.

Mange af dem har en opløsning på mere 3000 pixel.

Hva ville du foreslå af str. jeg vil ikke gå på kompromi med kvaliteten af billederne så hvad er en passende str.? 

Når du ser på billeder, skal du jo tænke over hvem det er der ser på din hjemmeside, du skal ikke se på siden som dig selv, da du jo sikkert sidder med en mac måske endda en af dem med en ret stor skærmopløsning. det er de færreste af dine kunder der sidder bag sådan en når de besøger din hjemmeside. så et skud, uden at have tjekket dine brugere, er at en max bredde på 1600px er nok for dine billeder, og så selvfølgelig komprimere dem en smule fx til 70% af originalen. så kommer du ret langt.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)