Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med salg i webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er :)

Vi har opsat en AdWords kampagne, der har gode CTR rater, kvalitetsresultater, placeringer mv. og har nu brugt kr. 3.000,- uden at få en eneste ordre. Side:http://www.golman.dk/

Nogen der har en ide om hvorfor?

På forhånd tusind tak :)

Mvh. Henrik

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. primært ville ikke mene at det var noget med din hjemmeside at gøre! den er super flot! jeg tænker at det kan være 2 ting. enten kender folk ikke din side eller også så er det for dyrt i forhold til konkurenter?  

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det generelt dyrt tøj, så måske brugerne ikke køber det over nettet. At de ikke kender siden, betyder vel ikke det store - det er jo derfor vi benytter AdWords. Men tak for indput :)

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Hjemmesiden er flot, og oser langt væk af kvalitet. Hvis jeg selv skulle købe tøj og sko i den prisklasse (og kvalitet) som i sælger, ville jeg helt sikkert prøve det på først, og ikke bare regne med at det passer. Mine tanker :
Tænk på hjemmesiden som et reklamested for jeres fysiske butik. Jeg er helt sikker på, at hjemmesiden nok ikke sælger meget i sig selv, men giver større travlhed i butikken. Dette er svært at måle, men læg evt. en besked på hjemmesiden, at hvis man opretter sig som modtager af nyhedsbrev (hvilket I absolut bør give mulighed for, helt ude på forsiden), vil man få et eller andet når man kommer ind i butikken (et par strømper, 10% eller en god cigar). Så har i mulighed for at måle interressen.
Jeg kan se at man kan oprette en profil med sine mål (ikke det samme som en uforpligtende tilmelding til nyhedsbrev). Det er en super god ide. Husk at tilbyde, at man kan komme ind i butikken, og få en proff til at tage alle målene. Hvis man selv skal gøre det, er det besværligt og usikkert, så jeg ville f.eks. aldrig få det gjort.

Held med det.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bør kigge på dine annoncers landingpages. 'habit' -> www.golman.dk/cerruti_1881 bør ændres til www.golman.dk/habitter1 

Flere af dine annoncer tilbyder gratis levering i december???

---

Har du sat google analytics op, så du kan se hvor besøgende falder fra?

Jeg kan se du har flere annonceversioner til samme keyword, hvilket er fornuftigt til splittest. Ryd op i dem, og deaktiver dem som giver høj enkeltside frekvens eller kort tid på hjemmesiden.

Prøv med annoncer hvor f.eks. 'priser fra 2.999 kr.' eller lign. indgår, så du får sorteret discountkunderne fra, inden de lander på din hjemmeside. Det giver færre besøg, men bedre konverting i din webshop.

---

Jeg lagde mærke til at en del af dine produkter kun er på lager i få størrelser. F.eks. har du et par sko på forsiden, som kun kan købes i størrelse 42???

---

Google Adwords er et kompliceret værktøj, som er dyrt at bruge, hvis der ikke er optimeret hele vejen rundt. Webshoppen skal være konverteringsoptimeret, produkterne skal være på lager i populære størrelser, og annoncerne skal ikke bare give en masse besøg, men hente de 'rigtige' besøgende.

 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zebrano ApS

Det kan være svært at sige. Jeres hjemmesider virker til at være fint gennemarbejdet, CTA knapperne kunne egentlig godt være mere synlige og større. 

Ellers kan problemet ligger i jeres søgeord i Adwords, hvor i måske skyder med spredehagl og ikke er præcise nok... 

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, der er yderst relevante og nyttige. Og tak for at I lige gad at bruge lidt tid på det. Det  er meget værdsat. Vi takker og bukker.

Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Super feedback :) Der var lige en annonce med lev. i Dec. Den er nu ændret. Der er sat konverteringssporing op i GA, men ingen mål opnået. God ide med prisen - det bliver lagt på. Tak for din tid..

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det kan skyldes at dine kampager ikke spiller helt sammen med din shop? Husk at sørg for at tiltrække den rigtige trafik så du ikke får prisjægere eller lignende for tror ikke de er meget at gøre på din shop da jeg kan se det er dyrere tøj..

God vind med shoppen!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)