Du bør kigge på dine annoncers landingpages. 'habit' -> www.golman.dk/cerruti_1881 bør ændres til www.golman.dk/habitter1
Flere af dine annoncer tilbyder gratis levering i december???
---
Har du sat google analytics op, så du kan se hvor besøgende falder fra?
Jeg kan se du har flere annonceversioner til samme keyword, hvilket er fornuftigt til splittest. Ryd op i dem, og deaktiver dem som giver høj enkeltside frekvens eller kort tid på hjemmesiden.
Prøv med annoncer hvor f.eks. 'priser fra 2.999 kr.' eller lign. indgår, så du får sorteret discountkunderne fra, inden de lander på din hjemmeside. Det giver færre besøg, men bedre konverting i din webshop.
---
Jeg lagde mærke til at en del af dine produkter kun er på lager i få størrelser. F.eks. har du et par sko på forsiden, som kun kan købes i størrelse 42???
---
Google Adwords er et kompliceret værktøj, som er dyrt at bruge, hvis der ikke er optimeret hele vejen rundt. Webshoppen skal være konverteringsoptimeret, produkterne skal være på lager i populære størrelser, og annoncerne skal ikke bare give en masse besøg, men hente de 'rigtige' besøgende.