Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medhjælper til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,Iværksættere! jeg er en gut på 14.som gerne vil begynde på en Webshop feks.. Covers eller noget i den still.Jeg søger en god hjælpe makker der har lidt forstand på lidt af hvert.

Håber der er en Iværkesætter der kan hjælpe med det 'projekt'

hvis der er nogen spørgsmål,så sig til. 

selvfølgelig deler vi 50/50 og alt efter om den anden har haft fri.har tænkt på at starte med covers eller højtalere,eller noget i den still med computer tilbehør .

vil meget gerne have at personen er god foran computeren. da jeg står leverandør osv..

Mvh

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du tilbyde?

Jeg tror du skal fortælle lidt mere om, hvilken slags webshop det er, hvad du forventer af din nye makker og hvad du selv kan byde på.

Jeg tror ikke at du vil få nogle henvendelser på baggrund af de informationer du har givet.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, du skal finde ud af, hvad du vil sælge i din webshop, før du finder en partner.

Men hvis det er, er der her nogle ting, som man bør vide.

Skal kontakten mellem dig og din partner foregå over internettet, eller vil du også mødes fysisk? Deles I 50/50 om overskuddet fra webshoppen

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Tilmeldt 25. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.det har jeg fået rettet nu :)

Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

HAr du en gennemarbejdet foretningsplan eller vision og hvad med indskud i virksomheden og kapital?? 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt initiativ at du som 14 årig vælger at gå i gang med sådan et projekt.

Men nu er det ikke for at hagle dig ned, men mere for at give lidt hjælpende kritik.

Krister:
Covers eller noget i den still
 

1) vær helt konkret med hvad du vil sælge og hvorfor du mener det er en god idé det du har gang i. Hvad gør at det du sælger kan konkurrere med hvad der allerede er? hvordan er det marked du vil ind på? (jeg kan sige at covers til mobiltelefoner er ved at være godt mættet og højtalere er en hård branche, har du nogen erfaring med højtalere der gør at du ved noget om de produkter du vil sælge? mht. support / rma)

Krister:
da jeg står leverandør osv

2) Du står ikke leverandør, eller mere korrekt, du er ikke leverandør før du procuderer højtalerne selv (eller covers) du er indkøber/investor. God foran en computer? hvad betyder det? skal han programmere? skal han være god til hardware? software? hvad er det helt nøjagtigt du søger?

uden at fornærme dig, men igen, konstruktiv kritik. Har du lavet en forretningsplan? et budget? har du fundet en leverandør? har du indskuddet til at starte op med? har du tjekket op på regler mht. moms og told osv. ?

ellers er der en masse udemærkede artikler, råd og vejledning du kan få bl.a. her men også på nettet. tjek bl.a. startvaekst.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)