..... Vi laver digitalt og trykte brochurer - Hvordan lyder det ?
svar : som en standard replik, den mangler noget
Jeg kan nok ikke gi den vise sten sådan lige på stående. Men en go øvelse er altid at sætte sig i kundens sko, vende den om, og se den fra hans synsvinkel.
Caseex: Du blir selv ringet op tirsdag morgen af en mand der vil fortælle dig om nogle fordele han kan tilbyde dit firma. Hvad ville du selv tænde på ?? Der er ofte kun 30-60 sek. til at fange din opmærksomhed. Alle er trætte af tlfsælgere .. Så hvis det var dig der var KUNDEEMNE- hvad vil så være sød musik i dine ører:
en besparelse ? en investering i et spændende nyt produkt du aldrig har hørt om ? etc etc
Hvad har i af markedsføring idag lyder også som en meget bred formulering der mangler noget præcision ..
Måske dreje spm mere i retning af dit produkt Ad BRANDING, så du spør: "Hvad vil det betyde for jeres virksomhed at få et produkt der kan brande jer markant bedre på de sociale medier ?? Så lægger du op til en dialog fordi modtageren kan ikke svare ja el. nej, men må komme med et svar som i samtale videre på.
Gir det mening ?