Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener jeg penge på Seriesiden.dk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i det seneste års tid haft en nyhedsportal kørende, som hedder www.seriesiden.dk

Som navnet afslører, er det en hjemmeside, der skriver artikler omkring tv serier fra ind- og udland. Hjemmesiden har siden lancering oplevet en fin vækst i besøgstal. På et år har jeg haft omkring 65.000 besøgende og det er i stærk vækst.

Men problemet med mit online koncept, er at jeg ikke har haft held med at få siden til at give et ordentlig økonomisk afkast.
Det første halve år forsøgte jeg med diverse affilate kampagner. Det havde jeg desværre ikke nogen succes med, hvilket jeg tror skyldes at de store serie-streaming giganter som Netflix, HBO, Viaplay sjældent kører med affilate kampagner. Hernæst gik jeg over til Googles Adsense program, da det var nemt og kunne passe sig selv. Dette har vist sig heller ikke at give noget rent indtjeningsmæssigt.

Mit håb er nu at der sidder nogle mennesker her på Amino med erfaring indenfor online web koncepter, der har en god idé til at udnytte hjemmesidens potentiale.

Eller måske sidder der også nogen derude, som har lyst til at blive annoncør, samarbejdspartner, skribent eller noget helt fjerde.

 Jeg vil i så fald meget gerne høre fra jer!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side til at starte med Yes .... Hvad med affiliate programmer til fx cdon eller lign ? - Altså kunne linke til diverse ældre sæsoner på dvd/bluray inden for dine serier.

"Ønsker du hele serien på film hylden ? - Køb dem her" ....

Noget i den stil, lige den første ide jeg havde.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom lige til at tænke på at Amazon.co.uk hvis bestemt også har et affiliate program, samt et kæmpe udvalg af serien der ikke altid kommer så hurtigt herhjemme, var måske værd at kigge på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hansai,

Flot side i har fået lavet,

I forhold til at tjene lidt mere, så kan i kigge på kampagner med iSale fra affiliate netværk, alternativ kan i forsøge at få jeres side ind på en RTB platform og sælge jeres trafik der, jeg ved dog ikke hvad de har af krav til trafikken.

Mvh

Nils

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)