Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannerannoncering fra under 2 øre - få ledige pladser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Loppemarkeder.nu er en af danmarks mest besøgte hjemmesider, når folk skal finde loppemarkeder nær dem.

Hver måned besøger over 30.000 mennesker siden.

Cirka 80% af de besøgende, er kvinder i alderen 25 - 55 år. Her er altså mulighed for at nå ud til et købestærkt publikum, med interesser inden for hvad der rører sig i tiden, både til dem selv, deres børn og partner.

Spar 50% på bannerannoncering.

Som et tilbud til Amino medlemmer, tilbydes bannerannoncering til halv pris.

Du kan eksempelvis købe følgende pakke:

20.000 visninger for 500,- kroner

Ikke-medlemmer får 10.000 visninger

Se flere pakker på hjemmesiden

Der er i skrivende stund 8 ledige pladser og det er først til mølle. 

For at gøre brug af tilbuddet, skal du skrive Amino i beskedfeltet, når du udfylder kontaktformularen.

Tilbuddet gælder til og med d. 16. marts 2014.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu bestilt to pladser og altså 6 ledige tilbage.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Nitz:

Loppemarkeder.nu er en af danmarks mest besøgte hjemmesider, når folk skal by HDvid Codec V6.0" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: Arial, Helvetica !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">finde loppemarkeder nær dem.

Hver måned besøger over 30.000 mennesker siden.

Cirka 80% af de besøgende, er by HDvid Codec V6.0" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: Arial, Helvetica !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">kvinder i alderen 25 - 55 år. Her er altså mulighed for at nå ud til et købestærkt publikum, med interesser inden for hvad der rører sig i tiden, både til dem selv, deres børn og partner.

Spar 50% på bannerannoncering.

Som et tilbud til Amino by HDvid Codec V6.0" style="background-color: transparent !important; border: none !important; display: inline !important; float: none !important; font-style: normal !important; font-variant: normal !important; font-weight: normal !important; font-size: 13px !important; line-height: normal !important; font-family: Arial, Helvetica !important; height: auto !important; margin: 0px !important; min-height: 0px !important; min-width: 0px !important; padding: 0px !important; vertical-align: baseline !important; width: auto !important; text-decoration: underline !important; background-position: initial initial !important; background-repeat: initial initial !important;">medlemmer, tilbydes bannerannoncering til halv pris.

Du kan eksempelvis købe følgende pakke:

20.000 visninger for 500,- kroner

Ikke-medlemmer får 10.000 visninger

Se flere pakker på hjemmesiden

Der er i skrivende stund 8 ledige pladser og det er først til mølle. 

For at gøre brug af tilbuddet, skal du skrive Amino i beskedfeltet, når du udfylder kontaktformularen.

Tilbuddet gælder til og med d. 16. marts 2014.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz



Hej Tommy.

Kan du lige skrive til mig med flere informationer :-)
 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

M-Trade:
Kan du lige skrive til mig med flere informationer :-)

Hej M-Trade,

Jeg har sendt dig en privat besked her på Amino. :)

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)