Hej Hvis man har gjort indsigelse til banken fordi man har afbestilt nogle varer og butikken ikke har returneret pengene, kan banken komme med begrundelse om at de ikke kan gøre noget, fordi der er gået for lang tid? Den indsigelsesformular jeg udfyldte, stod der kun om hvornår man tidligst kan gøre indsigelse men intet om seneste. Er der nogle muligheder for at klage og i givet fald, hvem skal man klage til? Der skal siges, at jeg har gjort indsigelse i feb og banken mener, at jeg allerede burde have gjort i oktober. Men jeg ventede på at butikken ville returnere pengene eftersom de sagde, der var nogle problemer. Hvis man ikke har modtaget sine varer, så har de en frist for hvornår man senest kan gøre indsigelser, men intet om afbestilling eller returnering af varerne Jeg har vedlagt alt korrespondance som jeg har haft med butikken til banken. |
Hej Nadiha
Du kan klage til Pengeinstitutankenævnet, som du kan finde på nettet.
Det fremgår af bankens forretningsbetingelser hvor hurtigt skal reagere
ved annullation af en betalingsoverførselsanmodning ( nemt lille ord!)