Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fra googlization to socialization

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes vi har set en spændende udvikling over de sidste mange år. Vi befinder os i et delings univers med affiliate løsninger og frynsegoder for at hjælpe. Hvis du for 5 år siden googlede "anbefal en kunde" så var der ikke meget at finde, men det er noget andet i dag. Virksomhederne vil have deres produkter og services til at gå viralt. Virksomheder i stenalderen havde nok den samme ide, men ikke de samme redskaber.
Mange virksomheder har over de sidste mange år været i gang med at afprøve sociale medier. En del af dem har ikke fået gjort så meget ved deres gamle hjemmeside og i den forbindelse har den næsten været ved at uddø. Søgemaskine Optimering SEO finder en ny modvægt til de sociale medier som gerne vil dele og google som ikke indexere, "dublicate Content".
Jeg synes det har været en spændende rejse. Jeg har i den forbindelse fået udvikle et system til at samle social media opdateringer. Jeg har valgt navnet iflowr pga. det ligner til forveksling at man sammensætter en buket af social content. Løsningen er ikke åben for oprettelse af gratis konto endnu, men det foregår her i starten ved invitation til dette. Her er den: www.iflowr.com'

Nu er det et debatindlæg, så skal der også være nogle spørgsmål:
tumblr og mange andre tilbyder noget lignende, men kan du se en ide i at det bliver mere statiske updates af soclal content?
iflowr tilbyde at kunne oprette en samling med content fra soundcloud, facebook fansider, youtube, stumpleupon osv. er en sådan multimedia update interessant?
I stedet for at dele noget som man synes er godt på facebook, hvordan ville det så være at samle alt det gode på et område og sende linket til dette?
Hvordan ville det være hvis det blev lettere at hjælpe alle typer forretninger fra solcentret til politikeren, at oprette en kampagne samling som andre kan dele?
Ville det være interessant i den forbindelse af kunne få mere udvidet statistikker på hvordan henvisningen foregår?

Jeg slutter af med en spændende iflowr collection på wolfram language:
http://www.iflowr.com/gate/master/wolfram_language

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)