Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min shop er nede.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus Holst Fischer:

Det virker meget underligt hvis du ikke selv kan se siden nu? Har du prøvet i en anden browser eller clear din cache? Typisk ctrl + f5 hvis det er windows.

Det virker altså heller ikke her. Prøvet fra 2 browsere.

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Christoffer Nielsen:

Claus Holst Fischer:

Det virker meget underligt hvis du ikke selv kan se siden nu? Har du prøvet i en anden browser eller clear din cache? Typisk ctrl + f5 hvis det er windows.

Det virker altså heller ikke her. Prøvet fra 2 browsere.

Jeg kigger på han side nu? :)

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv  ctrl+F5 da du nok kigger på en cachet version som din browser har gemt :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten:
Overvej altid, inden du flytter til nyt webhotel, om deres server kan klare en prestashop. Jeg havde f.eks. selv ved one.com men de understøttede ikke halvdelen af hvad jeg skulle bruge (f.eks. memcache)

Prestashop burde kunne køre hos Meebox, da de f.eks. tilbyder 1 click install af Prestashop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten:
Prøv  ctrl+F5 da du nok kigger på en cachet version som din browser har gemt :)

Cache er også min bedste forklaring. Har nu prøvet fra 2 enheder og 4 forskellige browsere. Jeg har hverken cache eller cookies fra hans hjemmeside.

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Holst Fischer:

Rasmus Christoffer Nielsen:

Claus Holst Fischer:

Det virker meget underligt hvis du ikke selv kan se siden nu? Har du prøvet i en anden browser eller clear din cache? Typisk ctrl + f5 hvis det er windows.

Det virker altså heller ikke her. Prøvet fra 2 browsere.

Jeg kigger på han side nu? :)

Prøv at simulér et køb, og se om den virker hele vejen igennem. Og prøv gerne fra flere browsers :) Hvis det virker fra start til slut, er det meget underligt, da det jo tydeligvis er en serverfejl - og egentlig heller ikke noget der skulle kunne trigges fra hverken cookies eller sessions.

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Christoffer Nielsen:

Carsten:
Prøv  ctrl+F5 da du nok kigger på en cachet version som din browser har gemt :)

Cache er også min bedste forklaring. Har nu prøvet fra 2 enheder og 4 forskellige browsere. Jeg har hverken cache eller cookies fra hans hjemmeside.

Jeg sad i et tog og prøvede flere gange at clear min cache(sidder på en mac så ctrl + f5 kommer man ikke langt med ;) ) Nu er jeg så kommet hjem på mit eget net og får fejl 500 igen. 

Men for at komme on topic:
Prøvede du at slette eller udkommentere linjen? 

EDIT: Jeg forstår det heller ikke, for jeg startede med at få fejl 500 og har aldrig været inde på siden før. Så hvordan jeg har fået den ned er et godt spørgsmål. Men ja det er mærkværdigt, da det jo ikke er en clientside. 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har han prøvet at lade være med at smide .htaccess filen op og så bruge presta og generere en ny fil?

Det kan gøres i BackOffice (BO)

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vil være en idé med en gennemgang af din htaccess fil efter du har flyttet da den bruger nogle php indstillinger som ikke passer til meebox (det korte svar)

Mvh.

Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller, han kan starte forfra og læse på prestashop.com hvordan man laver en reel backup/flytning af sit domæne :)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)