Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min shop er nede.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at udkommentere php_flag linjen med en #.

suhosin.session.cryptua 0
#php_flag register_globals 0 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:
Ok den kommer her istedet, jeg har ikke noget at skjule i den php_flag suhosin.session.cryptua 0
php_flag register_globals 0

Ifølge fejlmeddelsen, havde det noget at gøre med php_flag. Det lyder specielt, da den linje ellers ser korrekt ud. Jeg kan ikke umiddelbart sige hvad fejlen skyldes, men det er disse småproblemer der næsten altid opstår ved server-skift.
Da du garanteret er ængstelig efter at få shoppen op at køre, kan du prøve følgende SOS-løsninger indtil andre måske har et kvalificeret bud:

OBS: Sørg for at have en backup inden du gør noget (hvilket du sikkert allerede har da du lige har flyttet), så går det ikke helt galt:

1) Prøv at slette linjen: php_flag register_globals 0 og se om det afhjælper. Hvis det gør er det super og OK som midlertidig løsning - men ikke så godt permanent. 

2) Slet filen fra FTP-serveren, og prøv at åbne shoppen igen. Prestashop burde nu regenere filen som standard. HUSK BACKUP :)

Good luck, husk at melde tilbage.

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan se at din side virker nu. 

Jeg antager at det var register_globals den var gal med. 

Kontakt meebox angående dette, det kan være de kan ændre status på dette på dit webhotel og at du så kan skrive linjen igen eller fjerne # afhængigt af hvad du valgte. Du skal spørge dem om register_globals er ON eller OFF. 

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan dælen kan du se den er oppe, jeg får stadig fejlen ?

Jeg har ikke lavet nogen ændringer i filen endnu.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side som du har i din signatur gav mig en fejl 500 da jeg så din post første gang. Nu kan jeg sagtens se den. Jeg antog at det var den side det drejede sig om? :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er northregion.dk der laver fejl 500, det er korrekt det er den side det drejer sig om :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får ingen fejl 500 mere - sikker på du ikke har lavet ændringer? :) Jeg gjorde til at starte med. Alternativt kan det være din host/udbyder der har ændret register_globals imellem tiden? 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det squ sjovt. Jeg får den stadig. Men måske meebox support har lavet ændringen, da jeg også har skrevet til dem tidligere.  Så du har nok ret Claus

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker meget underligt hvis du ikke selv kan se siden nu? Har du prøvet i en anden browser eller clear din cache? Typisk ctrl + f5 hvis det er windows.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan, i prestashop, generere en ny .htaccess fil. Når du har flyttet til en ny server vil jeg anbefale det. (hav dog en backup)

Jeg kan forestille mig dit problem består i at den htaccess fil prøver at tilgå noget på den nye server som den ikke kan komme til. F.eks. at ændre i php.ini opsætningen.

Overvej altid, inden du flytter til nyt webhotel, om deres server kan klare en prestashop. Jeg havde f.eks. selv ved one.com men de understøttede ikke halvdelen af hvad jeg skulle bruge (f.eks. memcache)

Du nævner php_flag - det er her den går ind og sætter nogle bestemte opsætninger 

Frank Rasmussen:
php_flag register_globals 0

php_value suhosin.post.max_vars 20000
php_value suhosin.get.max_vars 20000
php_value suhosin.request.max_vars 20000

php_value max_input_vars 2000

Tjek om du har adgang til at skrive disse globals ind. 
ellers generer den nye htaccess fil som førnævnt.  

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)