Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min shop er nede.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

HJÆLP

Jeg har flyttet vores ebutik fra Unoeuro til Meebox og jeg får denne fejl i error log (Jeg har ikke kontakt til domænet)

Har skrevet til meebox support men får følgende svar som jeg ikke fatter meget af

Meebox support skriver følgende:

"Hej Frank,

Det fremgår af "Error Log" i dit cpanel, hvad fejlen er. 

[Sun Mar 09 18:04:03.489828 2014] [core:alert] [pid 95518] [client 212.10.144.155:56120] /home/northreg/public_html/.htaccess: Invalid command 'php_flag', perhaps misspelled or defined by a module not included in the server configuration

Der er en fejl i din htaccess fil. Så snart du retter det, vil din side formodentlig virke. Fejl i htaccess filen resulterer ofte i en fejl500, og beskrivelsen af disse findes i førnævnte Error Log afsnit af dit cpanel."

Hvad pokker gør jeg ???

Enhver hjælp er meget prisværdigt

På forhånd tak.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sikkert opstå under en opdatering af siden, det er sket hos mig en del gange efter hånden. Så bliver det tilføjet et ekstra 0 i en af sætningerne i den omtalte fil

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes din .htaccess på MeeBox serveren? 

Hvis ja, hvad er indholdet? Sammenhold den evt. med din backup fra Unoeuro.

Husk at .htaccess filen typisk er en "skjult" fil. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Det jeg har gjort er at jeg har downloaded hele mappen med filer (public_html) fra mit webhotel hos Unoeuro, derefter uploaded til det mit nye hotel hos meebox, hvis det er en skjult fil så er den nok ikke kopieret med selv om jeg markerede alle filer da jeg downloadede dem ?

Det var i alt fald sådan support hos meebox anbefalede jeg skulle gøre.

Nu kan jeg jeg ikke længere få adgang til filerne på unoeuros webhotel da navneserverene er redelegeret vis DK-Hostmaster

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kingbo:
Den er sikkert opstå under en opdatering af siden, det er sket hos mig en del gange efter hånden. Så bliver det tilføjet et ekstra 0 i en af sætningerne i den omtalte fil

Øhh okay 

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du hele indholdet af mappen public_html liggende lokalt på din computer? I den mappe skulle der gerne være en .htaccess fil.

Bruger du windows eller mac? Du skal nemlig aktivere skjulte filer for at kunne se den. 

Her er der fx. en guide til hvordan du får slået skjulte filer til. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Jeg bruger windows og jeg har adgang til filen nu, den var dog ikke skjult ? Måske fordi jeg allerede har aktiveret skjulte filer.

Anyways hvad gør jeg med den, når jeg åbner den med notepad står der som forventet blot en masse kode

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Jeg bruger windows og jeg har adgang til filen nu, den var dog ikke skjult ? Måske fordi jeg allerede har aktiveret skjulte filer.

Anyways hvad gør jeg med den, når jeg åbner den med notepad står der som forventet blot en masse kode

Hej Frank

Du må gerne poste koden enten her, eller i en pb til mig hvis du ikke vil have den offentlig. Det kan være det hjælper os med hvad der er i vejen med den.

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Tak for det :-) Jeg sender den med det samme i en PB

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok den kommer her istedet, jeg har ikke noget at skjule i den php_flag suhosin.session.cryptua 0
php_flag register_globals 0

php_value suhosin.post.max_vars 20000
php_value suhosin.get.max_vars 20000
php_value suhosin.request.max_vars 20000

php_value max_input_vars 2000

# ~~start~~ Do not remove this comment, Prestashop will keep automatically the code outside this comment when .htaccess will be generated again
# .htaccess automaticaly generated by PrestaShop e-commerce open-source solution
# http://www.prestashop.com - http://www.prestashop.com/forums

<IfModule mod_rewrite.c>
<IfModule mod_env.c>
SetEnv HTTP_MOD_REWRITE On
</IfModule>


# Disable Multiviews
Options -Multiviews

RewriteEngine on
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule . - [E=REWRITEBASE:/]
RewriteRule ^api/?(.*)$ %{ENV:REWRITEBASE}webservice/dispatcher.php?url=$1 [QSA,L]

# Images
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$1$2$3.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$2/$1$2$3$4.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])([0-9])([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$2/$3/$1$2$3$4$5.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$2/$3/$4/$1$2$3$4$5$6.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$2/$3/$4/$5/$1$2$3$4$5$6$7.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$2/$3/$4/$5/$6/$1$2$3$4$5$6$7$8.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$2/$3/$4/$5/$6/$7/$1$2$3$4$5$6$7$8$9.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])([0-9])(\-[_a-zA-Z0-9-]*)?(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/p/$1/$2/$3/$4/$5/$6/$7/$8/$1$2$3$4$5$6$7$8$9$10.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^c/([0-9]+)(\-[\.*_a-zA-Z0-9-]*)(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/c/$1$2$3.jpg [L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^c/([a-zA-Z_-]+)(-[0-9]+)?/.+\.jpg$ %{ENV:REWRITEBASE}img/c/$1$2.jpg [L]
# AlphaImageLoader for IE and fancybox
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^images_ie/?([^/]+)\.(jpe?g|png|gif)$ js/jquery/plugins/fancybox/images/$1.$2 [L]

# Dispatcher
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -s [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -l [OR]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^.*$ - [NC,L]
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.northregion.dk$
RewriteRule ^.*$ %{ENV:REWRITEBASE}index.php [NC,L]
</IfModule>

<IfModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresByType image/gif "access plus 1 month"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 1 month"
ExpiresByType image/png "access plus 1 month"
ExpiresByType text/css "access plus 1 week"
ExpiresByType text/javascript "access plus 1 week"
ExpiresByType application/javascript "access plus 1 week"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 1 week"
ExpiresByType image/x-icon "access plus 1 year"
</IfModule>

FileETag INode MTime Size
<IfModule mod_deflate.c>
<IfModule mod_filter.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/javascript application/javascript application/x-javascript
</IfModule>
</IfModule>

#If rewrite mod isn't enabled
ErrorDocument 404 /index.php?controller=404

# ~~end~~ Do not remove this comment, Prestashop will keep automatically the code outside this comment when .htaccess will be generated again


Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)