Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeregistrering- simpel!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er praktiserende læge og har 4 ansatte. Jeg vil gerne have et simpelt system, hvor de ansatte kan registrere deres arbejdstimer. Jeg har ikke behov for projektstyring, ind og udtjekning mv.

Basically er det jeg har behov for, at medarbejderen dag for dag nemt og simpelt kan registrere, hvor længe de har arbejdet den pågældende dag. Det skal give udslag i "en rapport" hvor både de og jeg kan se om, de er i overskud eller underskud tidsmæssigt.

Findes der noget simpelt online? Eller skal jeg simpelthen få lavet et excel ark til formålet?

Mvh Helle

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale www.planday.dk

fantastisk system der kan håndtere lige præcis det som du omtaler.

Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for omfattende- jeg har slet ikke behov for så mange funktioner - og har ikke lyst til at betale så meget for noget, jeg ikke har behov for.

 

mvh Helle

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selvfølgelig altid oprette et Google Spreadsheet og dele det med dine medarbejdere som så selv kan indtaste deres timer der.

Rapporteringsdelen kræver dig at du selv laver de pivot skabeloner/udtræk du ønsker eller indsætter formlerne i det originale spreadsheet.

ellers vil mit andet bud være www.deltaplan.dk som er meget mere simplificeret end Planday.

Det ligger på ca. små 2k om året.

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg vil varmt anbefale at du tager et kig på TimeSheet Reporter ( www.timesheetreporter.com/dk ), der gør det muligt at registrere tid via din Outlook-kalender, via dine aftaler.

Du kan også registrere tid via smartphones, web, etc., men Outlook-integrationen gør det utrolig nemt og enkelt for medarbejderne at registrere deres tid.

Du kan læse mere på www.timesheetreporter.com/dk, hvor du også kan se det i funktion og hente en prøveversion.

Mvh.

Thomas

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg arbejder udelukkende med udvikling og programmering (VBA) af systemer til Microsoft Office. Derfor kan du for konstrueret nøjagtig det system til din tidsregistrering som du ønsker.

Det kan udemærket baseres på Excel - evt. med en grafisk visning af "situationen" - hvis det er ønskeligt - eller??.

I givet fald vil der kun blive tale om en engangsudgift.

Mvh

Peter Braagaard

www.supertekst-it.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Beklager mit sene svar, men faldt over dit indlæg ifm. anden søgning her på Amino.

Jeg er leverandør af TimeOut, et Tidsregistrering system. Jeg mener, jeg har det du søger.

Indtastning sker meget meget enkelt, dvs. 6-8 taste klik, så er har dine medarbejdere leveret sit input.

Rapporten kan sendes til alle med et fælles overblik eller "kun" egne informationer, så her skal der ikke bruges tid på systemet.

Pris: Udgangspunktet er 149,- pr. bruger pr. måned, men ring til mig - hvis det stadig er relevant - så finder vi ud af en god Amino aftale :-)

Hilsen Jesper Aaberg

+45 53 81 21 21

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)