Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Timeregistrering- simpel!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er praktiserende læge og har 4 ansatte. Jeg vil gerne have et simpelt system, hvor de ansatte kan registrere deres arbejdstimer. Jeg har ikke behov for projektstyring, ind og udtjekning mv.

Basically er det jeg har behov for, at medarbejderen dag for dag nemt og simpelt kan registrere, hvor længe de har arbejdet den pågældende dag. Det skal give udslag i "en rapport" hvor både de og jeg kan se om, de er i overskud eller underskud tidsmæssigt.

Findes der noget simpelt online? Eller skal jeg simpelthen få lavet et excel ark til formålet?

Mvh Helle

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale www.planday.dk

fantastisk system der kan håndtere lige præcis det som du omtaler.

Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for omfattende- jeg har slet ikke behov for så mange funktioner - og har ikke lyst til at betale så meget for noget, jeg ikke har behov for.

 

mvh Helle

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan selvfølgelig altid oprette et Google Spreadsheet og dele det med dine medarbejdere som så selv kan indtaste deres timer der.

Rapporteringsdelen kræver dig at du selv laver de pivot skabeloner/udtræk du ønsker eller indsætter formlerne i det originale spreadsheet.

ellers vil mit andet bud være www.deltaplan.dk som er meget mere simplificeret end Planday.

Det ligger på ca. små 2k om året.

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle