Jeg er praktiserende læge og har 4 ansatte. Jeg vil gerne have et simpelt system, hvor de ansatte kan registrere deres arbejdstimer. Jeg har ikke behov for projektstyring, ind og udtjekning mv.
Basically er det jeg har behov for, at medarbejderen dag for dag nemt og simpelt kan registrere, hvor længe de har arbejdet den pågældende dag. Det skal give udslag i "en rapport" hvor både de og jeg kan se om, de er i overskud eller underskud tidsmæssigt.
Findes der noget simpelt online? Eller skal jeg simpelthen få lavet et excel ark til formålet?
Det er alt for omfattende- jeg har slet ikke behov for så mange funktioner - og har ikke lyst til at betale så meget for noget, jeg ikke har behov for.
Jeg vil varmt anbefale at du tager et kig på TimeSheet Reporter ( www.timesheetreporter.com/dk ), der gør det muligt at registrere tid via din Outlook-kalender, via dine aftaler.
Du kan også registrere tid via smartphones, web, etc., men Outlook-integrationen gør det utrolig nemt og enkelt for medarbejderne at registrere deres tid.
Jeg arbejder udelukkende med udvikling og programmering (VBA) af systemer til Microsoft Office. Derfor kan du for konstrueret nøjagtig det system til din tidsregistrering som du ønsker.
Det kan udemærket baseres på Excel - evt. med en grafisk visning af "situationen" - hvis det er ønskeligt - eller??.
I givet fald vil der kun blive tale om en engangsudgift.