Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer eller hvad?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tænkt mig at lave en webshop! Regner med det bliver enkeltmands og måske kun på hobbyplan i starten! Men synes jeg hører meget fra de "store" iværksættere at når de skal give råd, så siger de at man skal finde en som kan smide penge i virksomheden hvis man ikke selv kan, men er det nødvendigt?

Hilsen Marcus.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. 

Bare at man godt kan uden investorer, så er jeg mere end glad!  

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens, specielt hvis du starter ud på hobbyplan . Det kræver primært at du er klar til at give den en skalle med at lære nyt, da man sjældent har penge til at betale sig fra alle de ydelser der er behov for. Du skal dog nok forvente at skulle smide en lille sum penge i det, for at få det i gang. Tag et ekstra job en periode, giv den gas med arbejde i sommerferien eller noget andet.

Vil helt klart anbefale, at du starter ud uden investorer. Finder ud af om det i det hele taget er dig at drive webshop, om det er en god ide du har fået osv. Så kan du altid senere hen i forløbet, kigge på om der er ræson i at trække kapital ind til evt. udvidelse.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Nikolaj! :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)