Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte en virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længere haft i tanke om at starte en virksomhed, jeg vil gerne starte et webshop.

men jeg ved ikke hvordan jeg måske starter sådan en webshop, med det mener f.eks om jeg skal bruge et program til når folk skal betale?!?!

Og så vil jeg også lige spørger om der er nogle der har et regnskabsystem ?

Og om der er nogle der måske kender nogle billige engros virksomheder i udlandet, og om det ka blive dyrt i tolden?!?

Håber der er nogle der vil svare! :)

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Send gerne alle dine spørgsmål i en PB til mig, så svarer jeg lige på dem når jeg får tid :-)

Mvh

Frederik

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mht. betalingssystem skal du først og fremmest have en betalingsaftale med PBS. Dernæst skal du have en betalingsgateway, som det hedder, eksempelvis Quickpay. Det koster alt sammen penge - et muligt alternativ er Paypal :-)

Du kan anvende Dinero.dk, som Martin Thorborg har lavet. Det er gratis indtil at du har omsat for den første million ;-)

Hvis du importere noget uden for EU, er det selvfølgelig toldberettiget, og vær desuden opmærksom på at reglerne omkring eksportmoms.

Håber det kunne hjælpe dig lidt i den rigtige retning, ellers må du jo spørge igen :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville tro 9 ud af 10 har regnskabssystem, som ex www.dinero.dk som er gratis op til første mio i oms - eller billysbilling eller alt muligt andet,

Stil dine spørgsmål i forum frem for i PB. Dels fordi du kan få flere svar, dels fordi evt forkerte svar kan bliver rettet eller kommenteret

læs lidt opstarts viden om moms og skat evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/helt-basalt-om-moms-og-skat-for.html 

Når du stifter virksomhed skal du importregistrere den hvis du vil købe noget fra udenfor EU til videre salg

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)