Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo for dummies

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Malerulstrup Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

er der nogen der kan forklare det der med seo?

Jeg har lige fået lavet 2 nye sider malingshoppen.dk og malerulstrup.dk en shop og en alm. Hjemmeside.

jeg har været ved at prøve at oploade en google htlm fil inde på webmaster værktøjer, hvilket jeg havde set noget om her på siden, hvordan gør man det? Og hvad skal man ellers gøre. Jeg er helt på bar bund så det skal gerne skæres ud i pap HJÆLP. ;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fat i den mail du har fået fra din udbyder på et tidspunkt, hvor der står enten - Cpanel adgang, eller FTP adgang. Hvis du har FTP adgang, så brug et program som fx FileZilla, til at uploade filen du har fået fra Webmaster tools til roden i dit domæne.

Hvis du har adgang til Cpanel, så skal du have fat i filehåndteringen, og der kan ud også uploade en fil. 

Ellers kan du smide informationerne i en PB, og så skal jeg nok smide filen op :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 5. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Malerulstrup Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak jeg har vist ikke sådan en ftp adgang. Det er nok der problemet ligger :-) jeg har meget forstand på håndværk og meget lidt på it. Så det er lidt volapyk (staves det sådan?) for mig. Jeg spørger lige mit it firma ellers smider jeg lige filen til dig.

Gode råd modtages gerne.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)