Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange mennesker får en idé, men jeg STRÆBER virkelig efter at få min ud!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Aminobrugere.

Jeg skriver dette indlæg, da jeg føler at jeg sidder med en utrolig værdifuld idé som jeg er helt sikker på vil komme frem i lyset om højst 2-3 år. Jeg har nu søgt på andre indlæg på Amino om samme tematik, nemlig; "Jeg har en god idé, men ved ikke hvordan jeg for den realiseret" Jeg har idéen printet i mit hoved og ved præcist hvordan det skal se ud, men skal have hjælp til at lave min forretningsplan, fordi jeg ikke har specielt meget forstand på at lave den. Jeg søger en sparringspartner.  Jeg ved at den idé jeg vil have realiseret vil kræve en ekstremt vellært grafikker, som kan sit greb + én person som har forstand på at realisere idéer til virkelighed. Jeg har overvejede at kontakte erhvervservice i Københavnsområdet for ydeligere hjælp, så jeg muligvis kan blive sat i kontakt med folk som har mere forstand på det med at lave en forretningsplan fra top til tå. Jeg er dog stadig meget i itvivl, hvad jeg skal gøre. Jeg har nemlig før oplevet at en person har "Snuppet" ens idé, efter man i ren begejstring valgte at fortælle den videre til ham. Så det har jeg fundet ud af man skal passe på med.  Jeg håber meget i kan hjælpe, med hvem jeg kan kontakte osv. Jeg tænker at en konsulent hurtigt kan blive en dyr fornøjelse. Jeg er ekstremt interesseret i Sparring, hvis personen har evner indenfor grafik eller realisering af idéer og vigtigst af alt er SUPER interesseret i iværksætteri!

Mvh. Patrick!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick jeg kan lige komme med min anbefaling:

Start med at få lavet så meget på forretningsplanen som muligt. Selv har jeg brugt denne standard og slettet nogle ting samt tilføjet noget andet: http://startvaekst.dk/forretningsplan 

Når du føler du ikke kan komme videre efter at have arbejdet på den måske 1 måned, så tag kontakt til dit lokale erhvervsråd. De burde virkelig kunne hjælpe dig med det hele, både hvem der er gode til sparring i dit område, hvordan din hjemmeside er bygget op, og så få snakket en masse frem og tilbage om de ideer du har.

Jeg har selv gjort på samme måde med mit lokale erhvervsråd og det har virkelig været en kæmpe hjælp jeg har fået. Derfor kan jeg 100% anbefale at gøre på denne måde.

Grunden til du kan snakke om alt det du har brug for hjælp til, og på den måde få den bedste vejledning er: 

''Vi yder gratis fortrolig vejledning til alle der bor eller ønsker at starte virksomhed i XXX Kommune.'' som der gerne burde stå på alle de lokalrådgivers hjemmesider.

Hvis du ikke kan vente med sparrings råd kan du tage kontakt til din lokale revisor som sikkert kan hjælpe dig. I kan nok sammen finde en god aftale med at han/hun først får betaling når du tjener penge på hjemmesiden.

Håber du kan bruge min egen erfaring til noget, og held og lykke fremover.

Mvh. Frede

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen! Det var utrolig brugbart, mange tak!

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! :) det var brugbart!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)