Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Op start af webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle på Amino.

Jeg har et par spørgsmål omkring opstart af webshop som jeg håber at der er nogle der hjælpe med.

Jeg har længe gået og haft en drøm om at have en webshop hvor jeg sælger legetøj.

Men hvor skal jeg starte?
Hvor meget kapital skal jeg regne med at have inden jeg går igang med dette projekt?
Og hvem kontakter man f.eks for at købe sine vare?

Håber nogle kan hjælpe :)

God dag.

Mvh Christer
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christer.

Min kæreste har lige lavet sin web shop, som åbner på torsdag www.hollywooddogs.dk og først skal du overveje hvilken platform du vil lave din web shop i. Du kan vælge web shop udbydere, men hvis du gerne vil have frie hænder i forhold til udviklingen af sitet, så skal du vælge det der hedder en open source platform. Jeg ved at min kæreste har haft et startbudget på 50.000 og dette er minus udgift til udvikling af web shoppen, som i vores tilfælde løber op i 40.000.

Hvor du kan købe legetøjet ved jeg ikke, det var også det problem min kæreste stod med, fordi det er ikke lige sådan at finde ud af.

Prøv evt. at google Casper Bloom, han har en blog, hvor han giver gode råd ang. web shop.

Håber at du kunne bruge det til noget.

Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

CL-Rykkerup:
Hvor meget kapital skal jeg regne med at have inden jeg går igang med dette projekt?

Det kommer an på, hvor meget det vil koste dig at opbygge et lager, og hvor meget det vil koste dig at få udviklet en webshop.

Hvis du ikke har meget kapital at gøre godt med, kunne Dropshipping være en mulighed. Her skal du dog regne med at betale mere for legetøjet end, hvis du køber direkte hos producenten.

CL-Rykkerup:
hvem kontakter man f.eks for at købe sine vare?

Du må ud og finde en, der kan levere det, du søger. Husk hvis du køber varer uden for EU, er der nogle andre regler ang. Told.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kommende tømremester:
Prøv evt. at google Casper Bloom, han har en blog, hvor han giver gode råd ang. web shop.

Casper Blom siger i dette interview at han bruger Prestashop som sin webshop platform, og efter at jeg selv har kigget på hvad platformen kan og tilbyder, kan jeg godt forstå at han bruger den :) Kan helt sikkert anbefale hele interviewet hvis man selv vil starte en succesfuld webshop op.

Held og lykke med projektet! :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på dine spørgsmål uden så mange detaljer :-) Hvad har du selv af tanker kapital? Jeg vil mene du minimum skal bruge 100.000,- på lager, webshop, markedsføring osv. hvis du skal være en seriøs konkurrent på det marked.

Jeg vil anbefale Magento som webshop system :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)