Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en investor som er interesseret i at investere et mindre beløb i min kommende virksomhed. Investor skal ikke indgå som partner, men blot lægge kapitalen ud for derefter at få en procent af overskuddet

Lidt om mig selv:

Jeg studerer i øjeblikket min kandidat i Informationsvidenskab ved Århus Universitet og har derigennem fået tilbudt en plads i Århus Væksthus under Universitetet som tjener til at hjælpe akademiske iværksættere i gang med deres forretningside. I væksthuset har vi adgang til all-around rådgivning fra økonomi til markedsføring. Jeg er et sted i min udvikling, hvor jeg er på udkig efter en investor som er interesseret i at hjælpe en iværksætter i gang ved at bidrage til en startkapital. Da jeg har førsteklasses hjælp fra væksthuset er jeg ikke interesseret i en rådgiver/partner. Du skal hjælpe, fordi du tror på ideen og fordi du ønsker at hjælpe en ny iværksætter- og derigennem evt. få en nyttig kontakt i en fremtid, hvor der vil være plads til at satse mere.

Jeg er en kvinde på 26 år. Jeg har en bachelor i International Communication & Multimedia fra Handels-og ingeniørhøjskolen og er nu i gang med min kandidat som resulterer i en cand.it. Jeg har derfor meget erfaring indenfor design, programmering og markedsføring. Før min bachelor har jeg boet i Mexico, hvor jeg havde æren af at arbejde som projektkoordinater for et rekrutteringsbureau under GM Motors. Dette job fik jeg da jeg har en karriere fra militæret. Op til min start på bacheloren har jeg arbejdet for et agentur som sælger elektroniske komponenter til vindmølleindustrien og sad som salgskoordinater i bl.a. Kina og Holland. Se evt. min Linkedinprofil for mere information (Maja Plith).

Min virksomhed: