Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på min idé?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg har fået en god idé synes jeg selv, og sidder lidt og spekulere på hvordan jeg kan tjene lidt på det?

Man kan godt sige det minder lidt om Pricerunner, princippet er ihvertfald det samme, men hvor tjener man penge på det? er det reklamer eller Hvordan? 

Hilsen Daniel :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 23
Fra  René Blidegaard Kommunikation Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som så mange andre opslag, er det svært at kommentere på noget, når du ikke har flere detaljer. 

Hvordan differentiere du dig fra pricerunner? 

Jeg kender ikke pricerunners forretningsmodel, men jeg kan kun forestille mig at de tjener på reklamer, aftaler med virksomheder om at stå øverst på lister, de steder de nu kan, og så får de sikkert også en lille sum hvergang der bliver klikket fra deres side, og ind på sælgers side.  

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej RenéBl

Ja, jeg havde tænkt mig at lave lister ( top 100 lister ) af virksomheder inden for forskellige kategorier, sådan tror jeg jeg forklare det bedst, Men så kom jeg til at tænke på hvordan jeg kunne tjene penge på min idé, og tog udgangspunkt i pricerunner fordi deres koncept kan samlinges lidt med mit.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

På pricerunner betaler virksomhederne for at blive vist der, samtidigt med at der også er reklamer.

Så de prissammenligninger der er blevet vist betaler man kun for hvis brugeren kommer ind på ens side. Dermed kan det sammenlignes lidt med google adwords.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)