Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til udvikling af virkelig fed app!!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor står der at han ingen penge har…?

Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg tror muligvis jeg kan hjælpe dig. Jeg har de sidste 2 år brugt meget tid på at lære at programmere multiplatform applikationer til netop iOS, Android og Windows enheder. Jeg havde i forvejen stor erfaring indenfor programmering inden jeg startede, og jeg vil mene at jeg har nok viden til at kunne skabe professionelle løsninger til de langt de fleste behov. Jeg har dog ikke mange referencer jeg kan vise dig, da jeg indtil videre kun har udgivet én app på App Store. Jeg har dog været med i mange andre computer- og teknologirelaterede projekter.

Skriv gerne hvis du vil høre mere.

Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg kan udvikle apps til iOS og Android. 

Du er velkommen til at kontakte mig og vi kan tage en snak. Jeg holder til i Fredericia.

Med venlig hilsen

Jens Fudge

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Dennis:

Hvor står der at han ingen penge har…?

Det står ingen steder, hvorfor jeg også bruger ordet 'hvis'. Men hvis man har gået og arbejdet med en ide i lang tid, som trådstarter skriver at han har og man har penge, så er det vel ikke svært, at skrive til et firma og bede om et tilbud.

Ud fra måden det er skrevet på, virker det dog til at trådstarter nærmere søger en samarbejdspartner og jeg forbereder ham blot på, at der skal afgives en del af virksomheden.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)