Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Havner måske som spam - Må jeg sende dig en mail ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har noget tid gået og undret mig over ikke at få svar fra en række butikker jeg har skrevet til. 

Skrev så til et firma herinde, og min første mail kom igennem, men så stoppede svarene. Spørger så personen herinde, og han kan se at jeg ligger med 2 mails i hans spam filter. Dette er trods alt ikke holdbart, og kan trods alt gå hen og blive en ret stor begrænsning på flere områder. 

Bruger Unoeuro og sender med min kontakt@domænenavn.dk, så syntes ikke det er fordi jeg har en vildt underlig mail. Har aldrig sendt spam ud, ikke engang nyhedsbreve, kan dog læse ændre også har oplevet lign problemer. 

Kunne godt tænke mig at se hvor stort problemet er, så er der nogle herinde jeg kan smide en test mail til, og få respons på om den bliver modtaget, havner som spam eller hvad der sker ? 

Hvis nogle konkret er friske på at hjælpe lidt må i også meget gerne smide en PM - På forhånd tak.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende en testmail til mds@justworks.dk :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er selvfølgelig opmærksom på at det er ulovligt at sende butikker og personer mails med tilbud m.m ikke ?

Der er en lovgivning omkring dette, og du skal ha deres accept for at kunne sende dem en mail :) Så det kan også være de er småirriteret og bare ikke VIL svare :)

Mvh

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Du er velkommen til at sende en testmail til mds@justworks.dk // */ // ]]> :)

Mange tak, har sendt dig en mail.
Du er selvfølgelig opmærksom på at det er ulovligt at sende butikker og personer mails med tilbud m.m ikke ?


Der er en lovgivning omkring dette, og du skal ha deres accept for at kunne sende dem en mail :) Så det kan også være de er småirriteret og bare ikke VIL svare :)

Mvh

Hej

Skriver til dem som privat person, og spørger om de benytter sig af nogle affiliate netværk, eller evt vil overveje det - Går det ind under tilbud og den slags ? 

 - Er klar over at jeg ikke må sende tilbud omkring fx rengøring eller lign som firma og skal have ringet til dem først, men skal være ærlig og sige jeg ikke har haft tanken, at dette skulle gå ind under samme regler ? - Hvis nogle ved det vil jeg da meget gerne høre, havde dog også planlagt at ringe rundt senere.

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet mail, direkte i indboksen, så her er der ingen problemer

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Der er kommet mail, direkte i indboksen, så her er der ingen problemer

Mange tak for hjælpen, og har også lige testet på 3 andre mails der alle gik igennem uden problemer.
Nu fik jeg også bare konkret af vide af en virksomhed at jeg havnede i deres spam, så rart at se hvor stort problemet er, selvom jeg nok alligevel skal have set på noget opsætning uanset hvad.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)