Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med pre-launch side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er, 

Vi er i øjeblikket ved at strikke en idé sammen, der skal blive en slags webshop. Konceptet er dog en anelse utraditionelt, og derfor overvejer vi at udarbejde en pre-launch side, så vi allerede nu kan sprede budskabet og skabe interesse hos forbrugerne (fx skal de kunne skrive sig op til nyhedsbrev med mere allerede idnen den egentlige launch) såvel som potentielle samarbejdspartnere. Vi skal igang med at tage kontakt til potentielle samarbejdspartnere og overvejer i den forbindelse om en pre-launch side kan være med til at vise vores engagement, udover selvfølgelig at præsentere konceptet.

Vi tænker at introducere konceptet samt virksomheden, altså os der står bag. Og når pre-launch siden er oppe at køre, så ryger vi også på Facebook.

Er der nogen herinde, der har erfaringer med at køre en pre-launch side inden den egentlig webshop er oppe at stå? Gode så vel som dårlige erfaringer er interessante! 

Og rent praktisk, er det så nemt for en backend programmør at skifte fra fx Joomla (pre-launch) til et webshop-software senere hen? 

På forhånd tusind tak!! 

Mvh Søs 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Mezzopiano Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søs

Jeg mener det vigtigste er, at jeres kommende kunder på en eller anden måde kan signe up, og få besked når I er online. 

Derudover skal den se dynamisk ud, så man virkelig får fornemmelsen af, at der bliver arbejdet på den kommende side. 

Jeg har i øjeblikket denne pre-launch side online

www.instantUX.com 

Håber den kan inspirere 

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er bestemt også der vores interesse ligger :) Har du fået mange signups fra din pre-launch side?? g har du gjort brug af sociale medier, reklamer, mm. allerede nu for at sprede budskabet?

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Mezzopiano Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilstå, at jeg godt kunne have ønsket mig nogle flere :)
Dog har jeg erfaret at det er effektivt at deltage på forskellige forums på det pågældende fagområde.
Hvis jeg afgiver nogle svar med link til websiden i mit signatur, er der brugere som går ind og signer op.

Jeg vil gerne gøre mere brug af reklamer, sociale medier osv., men er lidt usikker på, hvordan jeg kan gribe det an.

Nogle gode forslag eller erfaringer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)