Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansat i ægtefælles ApS firma! Hjælp

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan have ret det kan drukne, men det er sørgelig, at konstatere en total sammenblanding af jeg tror en privat forening, men som udlægger det og den er med på en næsten offentlig instans ikke og derefter har vi elle forskellig holdning, på a-kasser hjemmesider står der de vil gøre alt for dig,fordi du betaler et kontingent, jeg kan ikke se formålet med kontingentet, betaler du til Skat og kommunen for at få et svar, som de er berettiget til via din Skattekroner, der får du en offentlig ydelse af en slag være sig hvad som helst. Det vil sige a-kasser er under dække, for at være din hjælp overfor det offentlige, undskyld det som "Ræven der vogter gæs", jeg har betalt for at bliver taget ved røven, det var jeg åbenbart bare ikke klar over!! Betale for at blive taget ved røven, det lyder ejendommelig og vil undre de fleste og bagklog kan alle andre være på min vegne ikke!

Jeg har hørt meget i mit liv, men den er sku for god til at være sandfærdig og det med fagforeninger med ekstra kroner, de påstå selv de ikke kender til a-kasse spørgsmål, og så mener du sandhenden komme frem med ekstra betaling til en anden afdeling i a-kassen/ fagforening, det vil sige troværdig og hæderlighed følger betalingstrømmen, det er sku bristede forudsætninger jeg har betalt til, du har et andet indlæg hvor en anden der udtaler sig omkring medhjælpende ægtefælle, som jeg mener du har betalt til noget jeg intet for ud af, det er ren luft uden indhold, det et kunne et anden privat firma ikke slippe godt fra. Så var det fuld berettiget at tilbagebetale kontingentet til de medlemmer  der ikke får udkom af medlemskabet, tror du så interessen var bedre fra a-kassernes side? Der er givet patent til  a-kasser med offentlig støtte til som private virksomheder til helt bevist at skulle kunne tage borgerne ved røven, du kan godt se den holder ikke og det er netop det politisker, embedsværket og a-kasser frygter, det står nævnte i loven om efterløn og dagpenge at det ikke må virke som erhvervstøtte?? Hvad er en a-kasse en institution PRIVAT EN PENGEMASKINE DER ER FLYTTET UDEN FOR BOGEN en skjult skat for at få hvad??

 Jeg forstår, det som du mener, jeg har været med i landets længste Jeopardy maraton over  3 år, a-kassen har svarene og jeg stiller spørgsmålene og får forkerte svar ikke eller slet ikke noget svar, men kan ikke som minimum i dette land forlange a-kassen Krifa Erhverv, CKA eller Ankestyrelsen skal forholde sig til kendt viden og sandhede, men jeg skal betale til det at de holder "legestue" over en årrække.

Det vil sige spilleregler i a-kasse spørgsmål kun er ren bluff og lovfusk terapi for a-kasser så de ikke er arbejdsløse og du finder det ikke ejendommeligt, at der er regler om sagsbehandling iflg. BEK 800 nu BEK 160 om kravene til a-kasserne sagsbehandling og afgørelser

https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=161620

som heller ikke gælder og ikke skal overholdes i min sag.

Det er en sammenblanding af privat a-kasse Krifa Erhverv, CKA og Ankestyrelsen i mod mig, som egentlig er 1 institution, hvor klagemuligheden ikke er en uvildige sagsbehandling, men sagerne er afgjort på forhånd. Hvis jeg klager efter ovennævnte bekendtgørelse BEHANDLES KLAGEN AF SAMME PERSON, SOM PÅ ET SENERE TIDPUNKT SKAL KOMME MED EN AFGØRELSE, DET ER DYBT BETÆNKELIGT, MEN DET SÆTTER MIN SAG I PERSPEKTIV - SÅ ER DET RENDYRKET SVINDEL FOR ÅBEN SKÆRM. Og lovgive med svindel for øje fra politikernes og embedsværkets side, holder vil ikke i Byretten, der rykker ved min retsbevidsthed.  Nu er a-kassen jo ikke et af verdens syv vidundere og påstå de kan og berettiget til at lyve overfor et medlem af a-kassen holde vis heller ikke. Sådan går det når dagsorden i a-kassen Krifa Erhverv ikke forholder sig til kendt viden og fortier sandheden. jeg er klar over over der er sat nye standarder omkring rettigheder for embedsværket løgnehistorier, men min sag var i a-kassen før, så det gælder den gamle lov før den ny standard!!  Men det passer fint ind i mit kendskabt til egen sag embedsværket fortier sandheden og fordrejer alt hvad der er muligt, fordi a-kassen og det offentlige er sammensmeltet til en broderskab og er sat til at gøre alt hvad der er muligt til ugunst for ansøgeren. Så er vi tilbage til DDR tider eller som filmen A/S Storsvindlerne i 60 erne!!

Derfor har jeg ikke kunne finde sager imod a-kasser min sag må være enkeltstående, det gør den ikke mere legitim, jeg troede da tidligere Skatteminister ikke kun påstod, men i sjov sagde at Skat havde patent og eneret til at opkræve skatter i dette land, den holder ikke vi alle betaler til skjult til a-kasserne. helt formålsløst uden udkomme.

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)