Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25 m3 sort granit 11-16mm købes til levering i Nordjylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, søger jeg 25 m3 sort granit (ja, farven skal være sort) til levering i Nordjylland.

Lad mig gerne høre fra nogle med kontakt indenfor branchen.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er diabas du söger?

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, men ved simpelthen ikke om det er en og samme sag. Det jeg søger er det, som i daglig tale kaldes granitskærver, og som bl.a. kan købes til vanvittige priser i big bags i diverse byggemarkeder.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på www.mlarsen.dk ring på hovednummeret i morgen tidlig og be om jyllands afdelingen. Så klare de den ;) Mvh Carsten

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har et stort udvalg af sorte granitskærver, se evt. På http://www.granitbutikken.dk/granitskaerver/sort-granitskaerver/ priserne er inkl levering i bigbags til alle brofaste forbindelse i Danmark. 2 tons skærver dækker 25-30 m2 i ca 5 cm tykkelse.

hvis du vil have løst leveret kan dette også lade siggøre, kan dog sjældent betale sig i så små mængder.

håber det måske kan bruges?

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg må dog konkludere, at priserne er væsentlig højere, end det tilbud, jeg allerede har indhentet.

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 05:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt hoppe ind på www.granitskaerver.com som jeg fandt på google, de har en del information om emnet. Om det er muligt at få tilbud eller købe det ved jeg så ikke, jeg kan bare se at de har en del indhold om emnet. :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)