Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webkiosk.dk -Open!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept.

Hvis det bliver landsdækkende, er jeg gerne medarbejder i Nordjylland

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Peter!

Først og fremmest; superflot side. Men jeg synes, du skal gøre noget mere ud af dine dropdown-menuer i toppen. Lav evt. noget lign. dette (Se billede), for at skabe lidt appetit hos folk.

Ydermere tænker, jeg at en lille boks nede i bunden lig over jeres footer med en masse info ville gavne jer. F.eks. ligesom Hungry.dk gør bare midt på siden, hvor der skriver hvilke byer de afdækker. I samme område, kunne I også sagtens lave en boks hvor man kunne tilmelde sig et nyhedsbrev med tilbud i ens by. Se billede.

Og så er der små fejl hist og her som fx "Minimum Purchase error found.", når man har fx en Kinder Maxi alene i kurven mm.

Ellers rigtig fint arbejde, og fedt koncept, men klø på med intensiviteten på siden, og fyldt godt med info på, som jeg også var inde på mht. footeren o.lign. :-)

Mvh Sebastian Stoll. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool ide :)

Dog kunne jeg godt savne en "køb" knap under billederne.. det virker lidt tosset at skulle helt ind på selve produktet for at kunne købe, i stedet for at kunne tilføje med det samme :)

eks.

jeg skal bruge 1 pakke Prince, 1 pakke LA, og 1 pakke smokers choice

Jeg skal ind på hver vare for at kunne købe produktet, i stedet for at kunne smide det i kureven direkte fra "tobak" siden :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Nogle kan måske blive forvirrede over at der fx. ved Appelsin Juice står "Juice Appelsin 1,75" Der skal nok sættes et "L" bagved.

Ellers en rigtig fin webshop

Med Venlig Hilsen

Søren M. Nielsen

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Jeg syntes det er måske en side om-os der mangler? eller jeg kunne bare ikke lige finde den :) men det er altid godt i mine øjne at fortælle lidt om shoppen/opstart eller folk der arbejder eller ejer den :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Lyngby
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega fedt koncept!

Priserne er okay, og der er en overskulig hjemmeside. SUPER!

Lige et spørgsmål, levere i over hele landet eller kun i nogle områder.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider jeg fx en Faxi Kondi i kurven, skriver den "Minimum Purchase error found", men jeg kan fint klikke videre til næste trin. Lidt træls ikke at se det, bruge tid på at indtaste alt info, og så ikke kunne købe alligevel ? - Ville jeg blive træt af.

Lige et spørgsmål, levere i over hele landet eller kun i nogle områder.

I bunden af deres side står der:

"Hos WebKiosk.dk kan du bestille produkter og få dem leveret i Kolding indenfor 30 minutter* Du bestiller her på shoppen, og vi kører ud fra vores lager i Kolding."

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er meget fin, og fedt koncept i har der!

Dog er der titler på jeres varer som lige skal tjekkes igen, gik bare ind på siden, det første jeg så var "Daim dubbel", i kan lige ændre det til Daim double i stedet :-)

Fedt koncept ellers!

- Peter. 

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 22
Fra  CForm.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres Feed Back... der er da lige lidt at ta med på næste møde... :)

... Glæder mig til at kører vare ud til jer alle en dag... ;)

WebKiosk.dk..........

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)