Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med at flytte domæne til roden / wordpress

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg arb på et site www.lesan.dk hvor jeg prøver at flytte domænet til roden men får nu følgende fejlmeddelelse:

Parse error: syntax error, unexpected '');' (T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE) in /home/lesandk/public_html/index.php on line 17

Er der mon en venlig sjæl som kan hjælpe mig? Har aldrig prøvet det før...jeg bruger filezilla hvor jeg har vedhæftet et print screen af min index.php som jeg fik anbefalet at ændre men mistænker for at være forkert sat op.

Desuden har jeg manuelt oprettet min .htacess fil i textwrangler hvis det kan have nogen betydning.

Tusind mange gange tak.

Bedste hilsner,

Lene

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget kode som ikke er som før. Så find en gammel back-up frem og prøv igen.

Der er faktisk en del ting som kan gå galt når man flytter rundt på en WP løsning. Det er ikke altid nok bare at ændre "siteurl" og "home" i wp_options, der kan være plugins som har gemt stier i databasen som også skal opdateres.

Held og lykke med opgaven.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Lene!

Jeg har selv stået overfor dette problem før.

Som Peter Lauge skriver, er det ikke nok bare at ændre få ting, eller down- og uploade din side via en FTP-klient. Meget af dataene er også gemt i databaser, så de skal også med.

Jeg vil anbefale dig, at du ser denne video: " title="Move WordPress" target="_blank">klik her.

Ellers så send mig en e-mail på info@sebastianstoll.dk - så kan det være, jeg kan hjælpe dig. Men giv det et skud selv først. :o)

Med venlig hilsen,
Sebastian Stoll.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Da det blev for indviklet for mig har jeg af- og gen-installeret wp. Der var ikke så meget tabt så jeg starter forfra. Vil dog gerne vide hvordan man gør, for jeg har et andet domæne hvor jeg har samme issue.

Det var et fint link du sendte Sebastian men ret komplex - er desværre ikke så hardcore en nørd endnu :( Hvis nogen har andre link til hvordan man kan flytte domæne til roden, er jeg meget interesseret tak. 

Bedste hilsner,

lene

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Til en anden gang kan jeg anbefale dette gratis plugin http://wordpress.org/plugins/duplicator/

Tutorial:

Så kan du flytte en side på 5min også til andet domæne.

Nogle enkle servere fungere det ikke på men du kan køre en test før du går i gang :-)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Ole, det skal helt sikkert prøves Yes

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også at du i WP kan eksportere (og derefter importere) indhold i form af sider, osv.. :)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 1. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super Mikkel - det får jeg helt sikkert brug for i fremtiden...er der en nogenlunde generel timeløn på disse opgaver? Så har jeg en nogenlunde ide om hvad jeg skal budgetere...tak Computer Wink

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole kvist:

Til en anden gang kan jeg anbefale dette gratis plugin http://wordpress.org/plugins/duplicator/

Tutorial:

" target="_blank">

Så kan du flytte en side på 5min også til andet domæne.

Nogle enkle servere fungere det ikke på men du kan køre en test før du går i gang :-)

Nu har jeg ikke prøvet dette plugin. Men jeg tror ikke på den er skudsikker, slet ikke hvis et plugin har oprettet egne tabeller m.v.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)