Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Langsohm... Amino

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er oplevelsen af Amino, sådan generelt ?

Jeg synes alting her kører utroligt langsomt i forhold til mange andre fora på nettet.

F.eks tager det sin tid at vente på "venter på svar fra amino" når man trykker på opdater eller tilsvarende.

Inden nogen falder over mig, så kan problemet ikke tilskrives min linie eller browser.  Alt andet kører upåklageligt - det er faktisk kun Amino der driller med dårlig performance.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme oplevelse her uanset om jeg er hjemme eller på kontoret... mac eller pc samt safari/firefox/chrome....

Men som en gratis profil kan jeg ikke tillade mig at klage - jeg har bare flere vinduer åbne på samme tid så man ikke "mister" tid ;)

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan vel godt påpege - det kunne jo være at der rent faktisk var et teknisk problem et eller andet sted der skulle ordnes. 

Såfremt det er en del af gaven ved at have en gratis profil, aka; kunstigt delay ligesom "nag-screens" i shareware... såå........ tror jeg nok jeg står af her Indifferent

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Roberts.dk:
Såfremt det er en del af gaven ved at have en gratis profil, aka; kunstigt delay ligesom "nag-screens" i shareware... såå........ tror jeg nok jeg står af her Indifferent
det kan jeg roligt afvise. Igår kørte den helt galt, men amino er ikke verdens hurtigste, nok på grund af den enorme mængde indlæg - specielt f.eks. debatter jeg deltager i - kræver sikkert en masse af søgemaskinen hvis man deltaler i mange tråde - men det har intet at gøre med betalt eller ikke betalt selv hastigheden, og amino arbejder i højeste grad med det - men det er rigtig mange der er inde over hver dag

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ville lægge til, at den idag faktisk kører hurtigt, men - man kan nu ikke under MERE vælge at rette - selv i helt ny indlæg, kun anmeld indlæg er option

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)