Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmesider!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Go aften Amino.
Jeg hedder Michael og elsker at arbejde med hjemmesider og grafisk webdesign såsom logo banner osv ;)
Tænke derfor at starte min egen hjemmeside op, hvor jeg vil være så venlig overfor kunden at tilbyde min hjælp og arbejdeskraft helt gratis for alle.
Dette betyder naturligvis at kunden ikke skal forvente et prof design/logo eller hjemmeside, men derimod gratis hjælp og udarbejdelse af hjemmeside, jeg kan bedst arbejde i disse platforme:
-123hjemmeside.
-Bricksite
-Mono.net
Alså alle de systemer som tilbyder gratis hjemmesider, men her kan kunden i løbet af 1-2 dage, få gratis sin egen hjemmeside opsat lige til gogle osv.

Jeg vil tilbyde dette gratis via min kommende hjemmeside, da jeg ikke mener jeg har erfaring nok til at kunne tage penge for det.
Jeg ville lige høre jer, hvad i så synes om min ide, og om det er ok, at begynde på det procjekt ;)

-Håber at høre fra jer

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael! 

Lyder vildt spændene, samt virkelig et lukrativ løsning for given kunder, dette viser også at du har potentiale til at vise en given kunde at du virkelig vil det, at du vil have dit navn ud! 

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fedt du tilbyder dig selv, det giver en masse god erfaring og god respons tilbage fra dem du laver det for :) Jeg står faktisk og skal bruge en hjemmeside, hvis du vil så kan du skrive til mig :) (så du ikke havde privat beskeder slået til) 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Rigtig fedt intiativ. Jeg har en god idé, som jeg har svært ved at komme igang med. Hvis du har tid og interesse, kunne vi gå videre med det sammen.

vh. Parwez  

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Indie Living ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en virkelig fin ide. Der er en masse folk som ønsker en hjemmeside men har hverken teknisk viden eller budget i opstarts fasen. I første omgang handler det om at komme i gang for en iværksætter, og der kommer du ind i billedet.

Jeg er sikker på at hvis du gør lidt arbejde gratis for en kunde, så vil kunden med glæde betale næste gang.

Indie Living - Møbler der gør en forskel

Møbler i Trendy Designs. Flotte og lækre stuemøbler, tv borde , m.m.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har sendt dig en besked, håber at høre fra dig snarts ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Men helt ærlig virker det ikke lidt dumt og oprette sin egen hjemmeside, og hedde eks dk-netservice eller noget, også reklamere på sin hjemmeside, at man tilbyder gratis hjemmesider osv.
Virker det useriøst eller dum hvad er jeres mening?

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Indie Living ApS Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest kommer det an på hvordan du formulerer dit budskab, så nej det behøver ikke lyde dumt.

Idet du henvender dig til små kunder i første omgang, og du tilbyder en GRATS service, så kan jeg simpelthen ikke se hvad en kunde har at tabe.

Ps. Refferencer er meget vigtige i dit felt. Men på den anden side tilbyder du en gratis service, såååh...

Endvidere, sørg for at du ikke bliver udnyttet med alt for meget 'ikke betalt' arbejde.

Møbler i Trendy Designs. Flotte og lækre stuemøbler, tv borde , m.m.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaaa selvfølig har allerede oprettet en hjemmeside, send mig en pb eller gæstebogen, hvis du ønsker og se den..

mangler feedback ;)

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Du skal nok med det samme beslutte dig for, hvad det er du starter op her.
Hvis det er ren hobby for dig, er det ok at du gør det gratis.
Hvis du får det finansieret på en anden måde (reklamer, salg af informationer osv.) er det i orden at du gør det gratis. Du bør dog oplyse hvorfor du kan gøre det gratis, da det ellers vil virke lidt mistænkeligt.
Hvis du har tænkt dig at gøre det til en levevej nu, eller i fremtiden, bør du reklamere med, st du hjælper de første X kunder gratis, imod at du må bruge dem som efterfølgende cases. Så får du en portefølge, og kan bruge dem som referencer i dit fremtidige arbejde.
Husk, at det er nemt at få mange tilfredse kunder så længe det er gratis, men regn ikke med at de kommer igen, hvis det koster penge næste gang.

Held og lykke med det.
Viggo Poulsen

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)