Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem står bag leasingselskaberne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg står netop og forsøger at finde ud af hvem der står bag alle leasingselskaberne - altså hvem der bliver skrevet kontrakt imellem.

F.eks. så er det ikke den pågældende bilforhandler man skriver kontrakt med, men der er et selskab bag - jeg er interesseret i at finde ud af hvilket selskab der står bag. Og jo større selskabet er, jo bedre.

Hvis der er nogen der ved det, og har lyst til at dele deres informationer, vil jeg blive super glad :)

Mvh

Mathias

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står på både selve kontrakten og i betingelserne. Ofte står det også med småt under selve tilbudsteksten - noget i retning af: "udbydes i samarbejde med Nordea Leasing" eller lignende.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver nævnt mht. Nordania Leasing så ejes den af Danske Bank

De fleste store banker har deres egne leasingselskaber

Selv bilimportørerne har deres egne leasingselskaber

Derudover kan der nævnes biludlejningsfirma feks. AVIS, SIXT mv. har også deres egne leasingselskaber

Når du skriver kontrakt på en leasingbil så bliver der lavet kontrakt mellem dig og leasingselskabet

Kunne det bruges ??

Ellers spørg igen :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hardworker:
Det står på både selve kontrakten og i betingelserne. Ofte står det også med småt under selve tilbudsteksten - noget i retning af: "udbydes i samarbejde med Nordea Leasing" eller lignende.

Det vidste jeg godt at det stod derpå, men jeg er interesseret i at vide præcist hvem der står på sedlen :)

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

E T:

Som der bliver nævnt mht. Nordania Leasing så ejes den af Danske Bank

De fleste store banker har deres egne leasingselskaber

Selv bilimportørerne har deres egne leasingselskaber

Derudover kan der nævnes biludlejningsfirma feks. AVIS, SIXT mv. har også deres egne leasingselskaber

Når du skriver kontrakt på en leasingbil så bliver der lavet kontrakt mellem dig og leasingselskabet

Kunne det bruges ??

Ellers spørg igen :-)

Det kunne til dels bruges, jeg er interesseret i at vide hvem der er den største aktør på leasingmarkedet - altså hvem der har de fleste kontrakter :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Jeg er blevet lidt nysgerrig omkring dit spørgsmål, i hvilke forbindelse skal det bruges?

Jeg ejer selv et 1 år gammelt leasing firma og er igang med at søge kapital, så afhænging hvilken område du arbejder med, kan det være vi kunne hjælpe hinanden?

Send gern en mail eller pm.

Hav en god sommer.

/Imran

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)