Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SÅ er vi endelig i luften! - Tjek vores koncept!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Følte jeg ville glæde min begejstrining, med jer herinde, over at www.mk-carconsult.dk endelig er i luften!

Den har efterhånden været undervejs et godt stykke tid, da vi ville have alt på plads inden opstart + vi har fået nogen kanon gode aftaler i mellemtiden, som i kan drage nytte af.

Amino har været meget behjælpelig med en masse spørgsmål i opstartsfasen, så jeg håber i vil klikke ind og tjekke både siden og konceptet ud.

Jeg ville egentlig blot benytte lejligheden til at sige tak for hjælpen og håber nogen af jer derude, vil kunne drage nytte af vores koncept. Som i bund og grund

går ud på at spare dig penge!

PS da vi meget gerne vil have en masse glade referencer, så vil vi gerne give Amino-medlemmer speciel rabat, såfremt i vil hjælpe med en udtalelse efter forløbet. 

Så vækker konceptet interesse, så skyd mig en mail på mads@mk-carconsult.dk - nævn i er fra Amino - og jeg returnere med et knald godt tilbud til jer!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt koncept, som jeg sagtens kunne se mig selv bruge. Good luck!

Kunne godt tænke mig, at din side var en smule skarpere på teksten. Savner nogle korte, præcise sætninger, der fortæller 'det hele', så man ikke skal pløje sig gennem de lidt lange forklaringer.

Generelt kunne dine tekster, sagtens forkortes.

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Eriksen:

Fedt koncept, som jeg sagtens kunne se mig selv bruge. Good luck!

Kunne godt tænke mig, at din side var en smule skarpere på teksten. Savner nogle korte, præcise sætninger, der fortæller 'det hele', så man ikke skal pløje sig gennem de lidt lange forklaringer.

Generelt kunne dine tekster, sagtens forkortes.

Tak for svaret Lars, teksterne bliver også kortet ned, men nu blev vi simpelthen nød til at få den i luften. Men jeg lover den vil blive lidt mere læsevenlig i løbet af de næste par uger:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant koncept!  -Er der virkelig kunder (nok) til dette?

-Syntes personligt det virker relativt dyrt, for den service man faar.  -Det med det bliver "gratis"... hrmmm tjaa... At i faar et afslag paa en bil, det kan jeg jo ogsaa selv faa, ved at bede om det.

Mange andre operere med at antage forhandlerprisen nu er prisen, og at et afslag deles mellem parterne, -oftes 50/50. Dette giver et incitament for jer til at forhandle prisen maksimalt.

Har ioevrigt selv benyttet en lignende serice selv. Den hedder autohenter.dk  -forskellen her er dog at bilerne hentes i udlandet. -hermed tilbyder de noget som jeg ikke selv er god til: at forhandle paa tysk (samt finde en bil der passer til min beskrivelse/krav)., samt alt det papirarbejde mv der er.  -samt nanturligvis at hente bilen laaaaangt vaek, og levere den paa min adresse.  -det hele for ca 5.000 kr.  -plus rejseudgifter, samt de tager halvdelen af afslaget.

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

EnNyIde:

Interessant koncept!  -Er der virkelig kunder (nok) til dette?

-Syntes personligt det virker relativt dyrt, for den service man faar.  -Det med det bliver "gratis"... hrmmm tjaa... At i faar et afslag paa en bil, det kan jeg jo ogsaa selv faa, ved at bede om det.

Mange andre operere med at antage forhandlerprisen nu er prisen, og at et afslag deles mellem parterne, -oftes 50/50. Dette giver et incitament for jer til at forhandle prisen maksimalt.

Har ioevrigt selv benyttet en lignende serice selv. Den hedder autohenter.dk  -forskellen her er dog at bilerne hentes i udlandet. -hermed tilbyder de noget som jeg ikke selv er god til: at forhandle paa tysk (samt finde en bil der passer til min beskrivelse/krav)., samt alt det papirarbejde mv der er.  -samt nanturligvis at hente bilen laaaaangt vaek, og levere den paa min adresse.  -det hele for ca 5.000 kr.  -plus rejseudgifter, samt de tager halvdelen af afslaget.

Hej EnNylde, ja vi har som siden viser, allerede haft en del kunder, og igangværende. Det med at dele afslaget kan der også spekuleres i, i og med man så "bare" kan finde de biler som står meget højt prissat i forhold til de andre hvorved kunden ikke vil få en reel besparelse, derfor har vi valgt at gøre det på denne måde.

Ang. import, så vil og kan vi også tilbyde alt dette, INKL. afgiftsvurdering samt fastsættelse, så du ved hvad afgiften på bilen er uden at skulle snakke med skat. Og dette er et bindende bud. Dog koncentrere vi os mest om rådgivnings og forhandlingsservice i starten, og senere vil vi lave pakke tilbud på afgiftsvurdering samt import/eksport

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser neget spænnenden ud, dog tror jeg det bliver svært at tjæne mange penge på den måde

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, rigtig fin side, i mine øjne  og om det allerede påtalte med mængden af tekst, jeg syntes personligt, at du skal lave en mindre præsentations film især når det handler om tillid til den rådgiver man nu en gang vælger, i dette tilfælde dig. 

Der ville jeg personligt gerne have set mere af "dig" i form af denne film, hvor du kort introducerer dig selv og dine kompetencer, det fremmer det førstehåndsindtryk for en eventuel bruger af din service, for vi tjekker jo al info fra Venstre mod højre(oftest, kan blot tale for mig selv) - så når man når til "om" på siden, har man fået rigelig med information, og blot ønsker at færdiggøre sit besøg på siden.

Men det er blot en ide, ellers rigtig fin side - og jeg har dig i baghovedet når jeg hører om folk der står og skal handle bil
Thumbs up herfra

Jeppe
Agape Invest ApS 

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tak for dit svar, video er også med i tankerne som næste projekt på hjemmesiden:-)

Mvh

Mads www.mk-carconsult.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)