Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået virus på ca. 20 domæner - Søger hjælp

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Umiddelbart kan meget af det der vel løses hvis man bare holder sin Wordpress opdateret? 
Tror nok det er dette plugin der sørger for at dine WP's altid er updated:
http://wordpress.org/plugins/updater/ 

Samt plugins!

Men ja, oftest kan det løse problemet at holde ting opdateret + bruge stærke kodeord + ikke bruge `admin` som brugernavn.

Udover det, kan det også altid anbefales at sprede sine sider udover flere webhoteller - det gør at der måske kun er 5 sider istedet for 20 eller mere man skal fixe :) - Gør ting mere simple.

Og så sænker det også risikoen for at blive hacked, jo mindre installationer man har - da ja.. Ens antal af sider man kan blive hacked på falder per webhotel

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med et tilsvarende gigahost problem, har lige selv lavet en tråd her: http://www.amino.dk/forums/t/223613.aspx

Er der generelt problemer med deres system for tiden eller har jeg også fået virus.

Dog kan jeg ikke engang åbne deres side, så måske ikke helt det samme problem.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Udover det, kan det også altid anbefales at sprede sine sider udover flere webhoteller - det gør at der måske kun er 5 sider istedet for 20 eller mere man skal fixe :) - Gør ting mere simple.

Og så sænker det også risikoen for at blive hacked, jo mindre installationer man har - da ja.. Ens antal af sider man kan blive hacked på falder per webhotel

Eller vælge en host der har implementeret en fornuftig sikkerhedsstruktur, så et domæne ikke automatisk giver adgang til alle de andre ;-)

Begrebet "et webhotel" er jo blot et administrativt begreb der skal bruges til at fakturere efter.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Eller vælge en host der har implementeret en fornuftig sikkerhedsstruktur, så et domæne ikke automatisk giver adgang til alle de andre ;-)

Begrebet "et webhotel" er jo blot et administrativt begreb der skal bruges til at fakturere efter.

De bedste hilsner
/Brian 

Også en mulighed Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)