Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TEKSTIL AGENT SØGES...!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoner

Helt kort og præcist. Søger en eller flere tekstil agenter som har kontakter eller netværk med tekstil producenter i enten Øst EU. Eller Fjernøsten. 

Står for at skabe et nyt dansk kvalitetsbrand indenfor casual sportswear/fitness wear. Og derfor skal det være producenter som tager små ordre og er fleksible ang. betaling og kredit-tider. 

Høre gerne fra jer. 

Mvh. Jonas Bonde Nielsen / jonasbondenielsen@gmail.com

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas, 

jeg kan producere hvad du ønsker her på Madagascar, minimum fra 100 til 200 styk afhængig af metervaren. 
Dog kan vi ikke gå på kompromis med betaling, der ydes ingen kredit, betaling er down payment ved order og rest betaling ved levering. Der kan arrangeres Letter of Credit, men det kræver produktion af en væsentlig højere styk antal end nævnt ovenfor. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Westh:

Hej Jonas, 

jeg kan producere hvad du ønsker her på Madagascar, minimum fra 100 til 200 styk afhængig af metervaren. 
Dog kan vi ikke gå på kompromis med betaling, der ydes ingen kredit, betaling er down payment ved order og rest betaling ved levering. Der kan arrangeres Letter of Credit, men det kræver produktion af en væsentlig højere styk antal end nævnt ovenfor. 

Mvh Mikkel

Hej Mikkel, 

Har du lidt kontakt info da jeg via den hjemmeside du linker til havner på en side med tasker. :)

Jeg er meget interesseret ia t høre mere omkring hvad du/I kan tilbyde med henblik på udarbejdelse af egne kollektioner.

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J
Jeg kan også lavet tøj afhænge af hvor mange stykker jeg bor i Denmark men jeg har et lille tøj fabrik i Bangladesh.
Chandan3309@yahoo.dk
50441457 tak

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas, 

jeg kan tilbyde dig hele pakken på din egen kollektion

- du sender mig alt information: design m/målsætninger, angivelser af accessories, placering af labels etc. 
- vi finder frem til den ønskede kvalitet kontra pris. Afhængigt af fremgangs metode og jeg sender dig klip af kvaliteter til din godkendelse. 
- jeg udvikler lab dips på dine fremsendte farve valg. Jeg foretrækker pantone ref., eller du sender mig farve reference med post. 
- vi laver en første prøve som sendes til dig for godkendelse. 

For at lave en pris til dig og jeg skal bruge information på ovenstående samt en ide om hvor mange styk du ønsker lavet.

Betalings metode: 50% ved order/ 50% ved levering eller L/C
nb! Jeg udvikler uden beregning og du står for alle fragt udgiter. 

Jeg udvikler alle labels, vaske instruktion etc. 

Levering sø transport: Pris er fob Tamatave (Toamasina), Madagascar. Levering 30-35 dage. 
Levering air transport: Pris er fob Antananarivo Int. Airport, Madagascar. Levering 3-4 dage. 

Produktions lead time: Afhængigt af kvaliteter, farve valg og mængde mellem 3-8 uger. 

Tekstil leveres på EUR1 certifikat og derved har du ingen importmoms

Jeg har lavet tekstiler siden 2001 og sidste år startede jeg også læder produktion, linket er til min egen kollketion :)


Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for dit seriøse og hurtige svar. Skal lige have snakket med konstruktøren, da jeg stadig venter svar fra hende, grundet hun også selv har travlt for tiden. 

Men ligeså snart jeg har hørt fra hende, vender jeg tilbage til dig med mere info, og sikkert også nogen mere uddybende spørgsmål. ;)

God aften. 

Mvh. Jonas Bonde Nielsen / jonasbondenielsen@gmail.com

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Er det noget du stadig gør?

Jeg har et eksisterende tøjmærke, og jeg står og skal bruge en mindre bestilling på 50-100 snapback kasketter med egen brodering? design sheets er klar.

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Producere du også sengetøj?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, 

vi laver også sengetøj. 

mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Også baby sengetøj? :)

Har du en hjemmeside? Eller kan du sende mig mere info og billeder pr. mail?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)