Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den bedste webshopløsning til nystartere?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

andersosther:
hvilken webshopløsning i mener er bedst

Så simpelt er det kke - du kan ikke spørge, hvad der er bedst, uden at spørge 'bedst til hvad?

Du er nødt til at definere dine behov nærmere, og når du har gjort det, kan du lave en checkliste, og vurdere på den baggrund.

Der er givetvis rigtig mange herinde, der mener at have den helt rigtige shop til dig, men det kan du på ingen måde vurdere, før du har prioriteret dine egne krav og ønsker (surt show, men det er hårdt arbejde)

Jeg har selv en Scannet webshop I, og den virker fint for mig - andre har andre meninger, men dem om det.

MVH
KIrsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
Altså en gratis og meget dyr løsning?
kan dælme blive en dyr fornøjelse
https://tictail.com/apps/ 

Hvis dit argument er at løsningen er dyr fordi man kan købe til, så bliver det systemer svært at finde systemer som ikke er meget dyre. Det ville være ligeså absurd som at finde at tage alle varerne på Magento markedspladsen, og bruge det til at konkluderer at Magento er frygteligt dyrt.

Men der hvor man kan sige, at TicTail er billigst er at man kan begynde at sælge sine varer, stort set uden investeringer af hverken tid eller penge.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Firmaconnect.net:
Altså en gratis og meget dyr løsning?
kan dælme blive en dyr fornøjelse
https://tictail.com/apps/ 

Hvis dit argument er at løsningen er dyr fordi man kan købe til, så bliver det systemer svært at finde systemer som ikke er meget dyre. Det ville være ligeså absurd som at finde at tage alle varerne på Magento markedspladsen, og bruge det til at konkluderer at Magento er frygteligt dyrt.

Men der hvor man kan sige, at TicTail er billigst er at man kan begynde at sælge sine varer, stort set uden investeringer af hverken tid eller penge.

Dit argument var at det var gratis hvilket det IKKE er.
der hvor man kan sige tictail er smart er at man kan bruge mange mange timer på at isætte produkter, hvem pokker vil så skifte? og fanget er man.

Nu nævnte du selv at du gerne vil være deres konkurrent, hvad er grunden til det hvis ikke du ser dollar i det? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
Dit argument var at det var gratis hvilket det IKKE er.

Det har nu aldrig skulle forstås sådan, at man ikke kan købe ekstra til. Men sådan tro jeg nu heller ikke at der er ret mange der forstår begreb gratis.
Hvis jeg på en restaurant kunne spise en hovedret uden at betale, ville jeg opfatte den som gratis, også selvom jeg kunne vælge at betale for en dessert til at slutte af på.
På samme måde med TicTail.com, man får en gratis webshop hvor man kan købe ekstra til.

Firmaconnect.net:
der hvor man kan sige tictail er smart er at man kan bruge mange mange timer på at isætte produkter, hvem pokker vil så skifte? og fanget er man.

Der er ikke nogen tvivl om at TicTail ligesom alle andre firmaer gerne vil havde at man bliver ved med at være kunde hos dem.
Men der er ikke noget lusket ved det, og det er heller ikke specielt komme uden om, da TicTail har et åbent API så man nemt kan trække sine data ud.

Firmaconnect.net:
Nu nævnte du selv at du gerne vil være deres konkurrent, hvad er grunden til det hvis ikke du ser dollar i det?

I Shop7 har vi en lidt andet take på det, nemligt at shoppen er gratis indtil man har solgt for 100.000 kr. Lidt a la Dinero. Derudover så håber jeg også at vi kan lave så gode desserter, at kunderne køber dem :-)

Men projektet er stadig kun på kravle stadiet, det er noget tid til den første beta.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror vi blev enig så Smile

Altså det er en forretning som alle andre, så handler det bare om man kan lide shoppen eller ej og om den passer til det man gerne vil.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Altså det er en forretning som alle andre, så handler det bare om man kan lide shoppen eller ej og om den passer til det man gerne vil.

Jeg vidste ikke engang at der havde været tvivl om hvorvidt TicTail var en forretning. Min pointe var bare at det er et idealt valg for nystarter fordi det er den hurtigste og billigste måde at komme i gang med e-handel på.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

andersosther:

Jeg og en anden skal til at starte webshop op, og vil derfor høre hvilken webshopløsning i mener er bedst?

Vi er relativ nye på området, og har ikke prøvet at starte webshop før, så det skal være relativt simpelt for os at styre. 

Jeg ville starte med en DanDomain eller en WooCommerce/Wordpress.

Se om forretningen kan bære. Og så have sparre op til en størrer løsning.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra 2100
Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Rubberlove Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig selv af tictail, og er meget glad for det!

Jeg har denne hjemmeside, hvor jeg sælger kondomer online
http://rubberlove.dk .

Mvh.

HGFS

http://rubberlove.dk | Kondomer online, nemt og diskret.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan hjælpe med webshop jeg arbejde til dagligt med webshop samt grafisk opgaver

Pris 2500 kr.

Grafisk logo: 300 kr.

Jeg har eksempler i ærmet hvis intra

/Mathias

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)