Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejekontrakt hvornår er den bindende?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Det er godt nok i privatanliggende, men vi ved ikke hvor vi ellers kan få svar.

Vi har bøvlet meget med at komme til enighed med et hus vi vil leje, da der både har været ejendomsmægler, dem som bor til leje nu, samt udlejer indover, da det ikke har passet helt med overtagelsesdatoen. 

Vi er nu nået til enighed, men er lidt usikre på om der stadig kan gå noget galt (da vi blev brændt af for flere uger siden pga. en anden som ville leje det, som havde første ret åbenbart, men som så sprang fra)

Ejendomsmægleren sender os en lejekontrakt i aften, med min kærestes og mine data, dog er den ikke underskrevet fra deres side, da ham som ejer huset er på ferie.

Nu er spørgsmålet så om dette er bindende? Kan de løbe fra aftalen såfremt de ændre mening (igen) sålænge de ikke har underskrevet? Eller er tilbuddet bindende uden deres underskrift?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil være lidt usædvanligt at en mægler sender kontrakt og så løber fra den, men det er fuldt muligt så længe den ikke er underskrevet fra udlejers og din side desværre - så sikker er du ikke før udlejer har skrevet på. Du kan jo prøve om du kan forstærke det ved at maile til ejendomsmægleren, at du udgør fra at han indestår for kontrakten da du skal træffe andre beslutninger som følge af det ny lejemål, og se om han vil det - så kan han formentlig ha et ansvar

Jeg vil dog tro den er god nok

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)